دو جوان معاون زنگنه می‌شوند؟

یک کانال تلگرامی از انتصاب قریب‌الوقوع دو تن از چهره‌های جوان از سوی بیژن زنگنه به‌عنوان معاونان وزیر نفت خبر داد.

به گزارش «انرژی امروز»، درحالیکه طی روزهای گذشته اخباری مبنی بر تغییر معاونان وزیر نفت در امور پالایش و پخش و پتروشیمی منتشر شده بود؛ این اخبار امروز در محافل نفتی و خبری جدی‌تر شد.

دراین‌باره، کانال «از نفت چه خبر؟» در مطلب کوتاهی نوشت: «صادق‌آبادی و ختلان معاون وزیر می‌شوند. صادق‌آبادی پالایش و پخش و ختلان مدیرعامل پتروشیمی. حکم رسمی این دو جوان هفته آینده صادر می‌شود».

علیرضا صادق‌آبادی در دولت یازدهم مدیرعاملی شرکت زیرساخت فراگیر پالایشی سیراف را برعهده داشته و آیدین ختلان در چهار سال گذشته دستیار زنگنه بوده است.

در حال حاضر، عباس کاظمی مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش برآورده‌های نفتی ایران و مرضیه شاهدایی مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی هستند.

با کنار رفتن شاهدایی از پتروشیمی، این پرسش بوجود آمد که زنگنه که در به‌کارگیری زنان در جایگاه معاون وزیر در دولت یازدهم پیشتاز بوده است؛ سمت یا مسئولیت تازه‌ای در این سطح برای واگذاری به زنان خواهد داشت؟ دراین‌باره، رضا زندی ، خبرنگار حوزه انرژی، در توییتی نوشت که برای نخستین بار، زنگنه قصد دارد یک زن را به‌عنوان قائم‌مقام منصوب کند و او، کسی نیست جز شاهدایی.

برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن