مطالبات کارگران هپکو و آذرآب پرداخت شد

عضو مجمع نمایندگان استان مرکزی از پرداخت مطالبات کارگران هپکو تا پایان مردادماه و همچنین مطالبات کارگران آذرآب تا پایان شهریورماه خبر داد.

سید‌مهدی مقدسی در خصوص پیگیری مطالبات کارگران شرکت های هپکو و آذرآب، اظهار داشت: با سلسله اقدامات مسئولین استان، کشور و نمایندگان اراک کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی امروز مطالبات کارگران شرکت آذرآب تا پایان شهریور ماه پرداخت شد.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه در پی این اقدامات مطالبات کارگران شرکت هپکو نیز تا پایان مردادماه پرداخت گردید، گفت: امیدواریم که سایر مصوبات برای رونق بخشیدن به این دو شرکت بزرگ و همچنین دیگر صنایع که در اول مهرماه با حضور وزرای اقتصادی و نمایندگان مجلس شورای اسلامی به تصویب رسید اجرایی شوند.

نماینده مردم اراک کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی با تشکر از دستورات رئیس جمهور در قبال نامه‌های نمایندگان مردم اراک، کمیجان و خنداب و نیز اقدامات وزرای اقتصادی و همچنین سفر وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی به منظور رسیدگی به مشکلات کارگران، ادامه داد: امیدواریم که سایر مشکلات شرکت‌ها برطرف شود و با کمک هم کاری کنیم تا این دو شرکت به رونق خود بازگردند و ما نیز با تمام وجود از کارگران حمایت می‌کنیم.

مقدسی در پایان، خاطرنشان کرد: با تمام وجود به دنبال اجرای مو به موی مصوبات به منظور حمایت از کارگران و رونق بخشیدن به تولید دو شرکت هپکو و آذرآب هستم.

برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن