توسعه پالایشگاه شیراز یک ضرورت است

فرماندار شهرستان شیراز اعتقاد دارد که توسعه پالایشگاه شیراز در شرایط کنونی و به واسطه تاثیرگذاری آن بر اشتغال و اقتصاد استان فارس یک ضرورت است.

به گزارش انرژی امروز، حیدر عالیشوندی در جلسه شورای اداری بخش زرقان گفت: توسعه پالایشگاه‌ها با صنعت روز دنیا همگام شده و می‌توان پالایشگاه شیراز را نیز مثل تمام کلان شهرهای کشور توسعه داد.

او با تاکید بر اینکه با توجه به حجم اشتغالزایی این صنعت باید با تمام توان اجرایی شدن این پروژه‌ی ملی را دنبال کرد، گفت: سرمایه‌گذار پروژه‌ی توسعه‌ی پالایشگاه شیراز آماده است؛ باید قدر این پتانسیل را بدانیم؛ چنین اقدامی علاوه بر تاثیرات منطقه‌ای و استانی، در سطح ملی دارای اثر خواهد بود.

فرماندار شیراز همچنین با تاکید براینکه «حل مشکل حمل و نقل عمومی در بخش زرقان و شهر لپویی با مشارکت بخش خصوصی امکانپذیر است»، گفت: اگر متقاضی ایجاد شرکت حمل و نقل در شهر لپویی وجود داشته باشد، زمینه برای تامین تسهیلات فراهم است.

عالیشوندی مسئولان دستگاه‌های اجرایی را مکلف به ارائه برنامه‌های اجرایی به معاونت عمرانی فرمانداری شیراز دانست و تصریح کرد: روند اجرایی پروژه‌های عمرانی را به شکل هفتگی رصد می‌کنیم.

فرماندار شیراز گفت: به تمام قول‌هایی که برای رفع مشکلات مردم منطقه‌ داده‌ایم عمل خواهیم کرد همانطور که در هفته دولت بسیاری از طرح‌های عام‌المنفعه در بخش زرقان به بهره‌برداری رسید.

برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن