اجرای پروژه‌های انبار نفت چابهار تسریع می‌شود

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه چابهار در بازدید از انبار نفت سردار شهید شوشتری و پروژه های در حال اجرای منطقه، سرعت بخشی به اجرای پروژه های این انبار را در دستور کار قرار داد.

به گزارش انرژی امروز، مصطفی نخعی از تلاش بی وقفه  همه کارکنان در انجام فعالیت های جاری تشکر کرد و جدیت، پشتکار، تخصص و ایمان به خداوند را ضامن دستیابی به تکامل در تمامی زمینه ها دانست.

وی ادامه داد : با توجه به شرایط خاص منطقه و علیرغم کمبود امکانات و محدودیت ها، توسعه زیرساخت ها و تلاش برای تسریع پروژه های در دست اجرا از اهمیت بالایی برخوردار است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه چابهار در ادامه بر لزوم برنامه ریزی های دقیق به منظور تسریع در انجام پروژه ها و افزایش بهره وری تاکید و احداث واحدهای مسکونی، باشگاه ورزشی در چابهار و احداث مرکز سوختگیری هواپیمایی در ایرانشهر را از مهمترین طرح های در دست اقدام منطقه عنوان کرد .

وی اظهار امیدواری کرد : با برنامه ریزی دقیق و تلاش مضاعف همکاران و همچنین حمایت مدیران ستادی مرتبط این پروژه ها هرچه زودتر به بهره برداری رسیده و شاهد تحولات چشمگیری در این منطقه باشیم.

برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن