پالایشگاه سوم پارس جنوبی، حامی محیط زیست

فرماندار شهرستان دیر گفت: مجتمع گاز پارس جنوبی همگام با تولید پایدار گاز، اقدامات بسیار شایسته ای در جهت حمایت از پویش های زیست محیطی برداشته و بستر مناسبی جهت ارتقا سطح محیط زیست در منطقه به وجود آورده است.

به گزارش انرژی امروز، حمزه اعتماد در آیین اختتامیه پویش مردمی ` کاغذ زباله نیست ` که در بخش آبدان از توابع شهرستان دیر برگزار شد افزود: پویش های مردمی در حوزه زیست محیطی نقش بسیار مهم و تاثیرگذاری در منطقه ایفا می کنند و این مهم باید شکوفا شود.

اعتماد در ادامه ی آیین اختتامیه  این پویش که به همت پالایشگاه سوم مجتمع و انجمن زیست محیطی پرونگ برگزار شده بود عنوان داشت: مجتمع گاز پارس جنوبی همگام با تولید پایدار و مستمر فراورش گاز توانسته است حامی سازمان های مردم نهاد زیست محیطی در منطقه باشد.

وی یادآور شد: مدیران مجتمع عظیم گازی کشور خوشبختانه توانستند با برنامه ریزی دقیق و با دانش و توان داخلی جوانان متخصص در این مجتمع. اولین فلر پالایشگاه اول را به طور کامل خاموش نمایند که این حرکت عظیم برای منطقه بسیار ارزشمند می باشد و امیدواریم این حرکت ادامه داشته باشد.

فرماندار شهرستان دیر در ادامه عنوان داشت: انجمن های زیست محیطی باید با برگزاری کلاس های آموزشی در جهت بسترسازی فرهنگ حفاظت از محیط زیست در جامعه تلاش نمایند تا آیندگان نیز بتوانند از منابع طبیعی و محیط زیست استفاده کنند.

اعتماد ادامه داد: در جهت تحقق این مهم باید تمام ظرفیت های موجود را به کار گرفت و در راستای حفظ محیط زیست پیرامونی کوشا باشیم.

در پایان آیین اختتامیه پویش مردمی ` کاغذ زباله نیست `،  از مدیریت پالایشگاه سوم مجتمع گاز پارس جنوبی به عنوان حامی این پویش و حفاظت از محیط زیست در منطقه،  تقدیر به عمل آمد.

برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن