یک شرکت پلیمری برتر جشنواره نانو شد

برترین‌های دهمین جشنواره و نمایشگاه فناوری نانو عصر شنبه (15مهرماه) با حضور رییس کمسیون آموزش و تحقیقات مجلس معرفی و تقدیر شدند.

برترین‌های فناوری نانو در سال 95 در سه سطح شرکت‌های فناور برتر، شرکت‌های صنعتی برتر و شرکت‌های صادراتی برتر برگزیده معرفی شدند.

در بخش شرکت‌های برتر به ترتیب شرکت‌های پارساپلیمر، اکسیر نانو سینا و آرتاش کامپوزیت رتبه‌های اول تا سوم را کسب کردند وبا اهدای لوح تقدیر و تندیس تقدیر شدند.

در بخش شرکت‌های صنعتی برتر نیز با اهدا لوح از سه شرکت فراپیشتاز هونام، گرانیت بهسرام و صنایع الکترواپتیک صا ایران تجلیل شد.

همچنین بر اساس این گزارش در بخش شرکت‌های صادراتی برتر نیز شرکت‌های فناوران نانو مقیاس، پردیس شیمی باختر، پوشاک نانوبهار، فرش فرهی و گروه صنعتی شیشه کاوه با اهدای لوح تقدیر و تندیس تقدیر شدند.

در بخش مراکز رشد برتر نیز مرکز رشد فناوری پلیمر، مرکز رشدواحدهای علمی و فناوری سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران و مرکز رشد واحدهای فناور شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان با اهدا لوح و جایزه به مدیران این مراکز تقدیر بعمل آمد.

تنها جایزه بخش مراکز جوان برتر نیز در بخش دوازدهمین جشنواره برترین شرکت‌های فناوری و نانو به مرکز رشد فناوری خلیج فارس تعلق گرفت.

همچنین در ادامه این آیین چهار قرارداد همکاری مشارکت بین چهار شرکت فناور و صنعتی به امضا رسید.

دهمین جشنواره و نمایشگاه فناوری نانو با حضور 160 نهاد فعال از 14 مهرماه جاری در نمایشگاه بین المللی تهران آغاز به کار و تا 17 مهر ماه ادامه خواهد داشت.

آئین رسمی افتتاحیه این نمایشگاه صبح روز جمعه 14 مهرماه با حضور مهندس محمدحسین مقیمی استاندار تهران و دکتر سعید سرکار دبیر ستاد توسعه فناوری نانو برگزار شد.

ستاد ویژه توسعه فناوری نانو در مسیر تحقق اهداف سند راهبردی توسعه فناوری نانو از سال 1387 با هدف معرفی دستاوردهای فناوری نانو به مردم، پژوهشگران و مسئولان جشنواره و نمایشگاه فناوری نانو برگزار می کند.

دهمین جشنواره فناوری نانو نیز بر همین اساس با حضور 160 نهاد فعال در این عرصه شامل نهادهای ترویجی، انجمن‌ها و تشکل‌های دانشجویی، انجمن‌ها و تشکل‌های علمی، دانشگاه‌ها و پژوهشگاه‌ها، نهادهای ارائه‌کننده خدمات توسعه فناوری و شرکت‌های فعال در این حوزه از 14 تا 17 مهر در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران، سالن خلیج فارس در حال برگزاری است.

برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن