اکسون سوخت زیستی تولید می کند

شرکت نفتی اکسون موبیل، به تازگی تکنولوژی های تولید سوخت زیستی و جذب آلاینده های کربنی  را به مرکز پژوهشی و مطالعاتی خود را اضافه خواهد کرد.

به گزارش انرژی امروز، مرکز تحقیقاتی اکسون علاوه بر بخش تولید سوخت زیستی و جذب آلاینده های کربنی، بخش های دیگری نظیر بخش تست موتور، توسعه روان کننده های روغنی و بخش توسعه مخلوط کن های صنعتی را به مراکز فعلی اضافه خواهد کرد. اکسون اعلام کرد که افزودن این تکنولوژی ها به مرکز مطالعاتی و پژوهشی 2 سال به طول می انجامد.

اکسون موبیل برای توسعه تکنولوژی های مختلف در صنعت انرژی، با 80 دانشگاه برتر همکاری می کند. این شرکت آمریکایی با مراکز تحقیقاتی انرژی دانشگاه های بزرگی نظیر پرینستون، ام آیتی و تگزاس تعامل علمی دارد.

ویا سوآرپ، معاون اکسون در این باره می گوید: « تحقیق و پژوهش های ما به منظور رسیدن به پاسخ های مناسب برای چالش های موجود در زمینه تامین انرژی برای دنیای مدرن آینده و ارتقای استانداردهای زندگی بشریت ادامه خواهد یافت.»

او می افزاید:« متمرکز کردن امکانات تحقیقاتی و پژوهشی زیر یک سقف و استفاده از تمام متخصصان در بخش های مختلف، باعث افزایش همکاری در تکنولوژی های مختلف و بهبود توسعه راهکارهای تکنولوژیک و ایجاد ارزش افزوده خواهد شد.»

برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن