اردکانیان شخصیت ایرانی ممتاز بین‌المللی است

نایب‌رییس فراکسیون امید مجلس تاکید کرد: رئیس‌جمهور با تسلط بر مسائل کلان ملی و منطقه‌ای وزیر نیروی پیشنهادی را معرفی کردند، از این رو امیدواریم  رای اعتماد از مجلس را دریافت کند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی «انرژی امروز»، محمدرضا تابش در حاشیه نشست علنی امروز مجلس در جمع خبرنگاران درباره رضا اردکانیان، وزیر پیشنهادی نیرو دولت دوازدهم، گفت: با توجه به اینکه وزارت نیرو، وزارتی راهبردی و مهم است، رییس‌جمهور با تسلط بر مسائل کلان ملی و منطقه‌ای وزیر پیشنهادی معرفی کردند، از این رو امیدواریم رای اعتماد از مجلس را دریافت کند.

تابش در توضیح وزیر پیشنهادی نیرو، یادآور شد: آقای رضا اردکانیان شخصیتی ملی و بین المللی در عرصه آب بوده و نسبت به مسائل کلان و ملی اشراف دارد، همچنین نسبت به فعالیتهایی که در سازمان‌ها و نهادهای بین‌المللی داشته توانسته به عنوان شخصیت ایرانی ممتاز در عرصه بین‌المللی از خود نشان دهد.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: آقای اردکانیان فردی مدیر و مدبر، مسلط به زبان انگلیسی و از تحصیلات بسیار بالا برخوردار است، همچنین فردی شایسته و متکی بر مدار علمی است که همانند سایر وزرا معتقد به ملاحظات حاکمیتی کشور است.

وی با بیان امیدواری برای کسب رای اعتماد به دو وزیر پیشنهادی علوم و نیرو، گفت: کسب رای برای هر دو وزیر از اتلاف وقت جلوگیری خواهد کرد.

برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن