ویتنام دهمین بازار صادرات غیرنفتی ایران در 1395

 با رشد 57 درصدی صادرات غیرنفتی کشورمان به ویتنام، این کشور دهمین بازار هدف صادرات کالاهای ایرانی شد.

رایزن بازرگانی ایران در ویتنام محسن رضایی‌پور درباره عوامل افزایش حجم تجارت تهران و هانوی اظهار داشت: سفر روسای جمهوری دو کشور، افزایش تماس‌های تجاری، اعزام و پذیرش دوجانبه هئیت‌های تخصصی تجاری و برگزاری دو سمینار معرفی توانمندی‌های تجاری کشورمان در ویتنام در سال 2016 از عوامل رشد حجم صادرات کشورمان به ویتنام بوده است.

او با بیان اینکه «در این مدت واردات ایران از ویتنام نیز با رشد 50 درصدی به رقم 30 میلیون دلار رسیده است» خاطرنشان کرد: در مجموع حجم تجارت دو کشور رقم بی‌سابقه 400 میلیون دلار را تجربه کرده است.

برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن