حمایت 3فراکسیون سیاسی مجلس از اردکانیان

همزمان با آغاز جلسه رای اعتماد به وزرای پیشنهادی علوم و نیرو، سه فراکسیون سیاسی مجلس حمایت خود را از رضا اردکانیان اعلام کردند‌.

به گزارش انرژی امروز، عضو فراکسیون امید از اعلام حمایت این فراکسیون از وزیر پیشنهادی نیرو خبر داد و گفت بنا بر اختلاف نظر اعضا در مورد وزیر پیشنهادی علوم، قرار به رای بنا بر تشخیص فردی شد‌.

پروانه مافی با تشریح نشست فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی پیرامون بررسی وضعیت وزرای نیرو و علوم، گفت: همه حاضرین فراکسیون امید در مورد وزیر پیشنهادی نیرو، آقای اردکانیان به اجماع مثبت و موافق رسیدند لذا در صحن از وی حمایت خواهد کرد‌.

نماینده تهران یادآور شد: با این حال به جهت اظهارات متفاوت موافق و مخالف اعضای فراکسیون درباره آقای غلامی، قرار شد رای فراکسیون در اختیار افراد باشد به این صورت که هر عضو فراکسیون به تشخیص خود به وزیر پیشنهادی علوم، تحقیقات و فناوری رای دهد‌.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس خبر از حمایت کامل این فراکسیون از وزرای پیشنهادی علوم و نیرو داد‌.

امیر خجسته با اشاره به جلسه صبح امروز (یکشنبه) فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی گفت: در این جلسه به جمع بندی نظرات اعضای فراکسیون درباره دو وزیر پیشنهادی علوم و نیرو پرداختیم‌.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی بر همین اساس تصریح کرد: بعد از معرفی وزرای پیشنهاد علوم و نیرو جلسات فراکسیون نمایندگان ولایی با حضور منصور غلامی و رضا اردکانیان وزاری پیشنهادی برگزار شد که آنها نیز ضمن ارائه رزومه ای از فعالیت های خود، به ارائه برنامه های پیشنهادی پرداختند‌.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در جلسه صبح امروز فراکسیون بعد از جمع‌بندی، اعضای حاضر به صورت صد در صد با معرفی منصور غلامی به عنوان وزیر علوم و به صورت 70 درصد با معرفی رضا اردکانیان به عنوان وزیر نیرو موافق بودند‌.

نایب رئیس فراکسیون مستقلین ولایی نیز از اعلام حمایت این فراکسیون از وزرای پیشنهادی علوم و نیرو خبرداد‌.

غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی با تشریح نشست فراکسیون مستقلین ولایی پیرامون بررسی وضعیت وزرای نیرو و علوم، اظهار داشت: وزرای پیشنهادی در فراکسیون مستقلین رای لازم را کسب کردند و فراکسیون از هر غلامی و اردکانیان در صحن حمایت می‌کند‌.

نماینده رشت با بیان اینکه «رای مخفی گرفته شد و هر دو وزیر رای لازم را کسب کردند»، بیان کرد: غلامی 52 درصد آرا موافق را کسب کرد واردکانیان 91 درصد فراکسیون با وی موافقت کردند‌.

وی با بیان اینکه «تلاش می‌شود تا از هر دو وزیر پیشنهادی حمایت کنیم»، افزود: غلامی لب مرز است و کسب رای اعتماد منوط به دفاع خوب خود و رئیس جمهور است و اعضای فراکسیون مستقلین از هر وزیر پیشنهادی حمایت می‌کنند‌.

برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن