استفاده از روش‌های به‌روز و استاندارد برای ارتباط با مردم

در نیمه دوم فعالیت‌های شرکت ملی گاز ایران، تغییر از کمیت به کیفیت و استفاده از روش‌های جدید و به‌روز برای ارتباطات بهتر و گسترده در این شرکت، از اهم مسایلی است که باید به جد، دنبال شود.

به گزارش انرژی امروز، مهندس حمیدرضا عراقی، معاون وزیر و مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران که در حاشیه جلسه هیأت‌مدیره مورخ 96.8.7 این شرکت با حضور اعضای هیأت‌مدیره و همزمان با افتتاح پروژه ارتباط مستقیم با هیئت مدیره و مدیران عامل شرکت‌های گاز استانی خراسان رضوی، فارس، اصفهان و تهران به صورت ویدئوکنفرانس و زنده برگزار شد، سخن می گفت، با بیان این مطلب، اظهار داشت: این ارتباطات گسترده موجب می‌شود تا شرکت‌ها بتوانند از طریق ارتباط زنده و ویدئوکنفرانس به ارایه گزارش پروژه‌های خود پرداخته و بسیاری از جلسات ما بین شرکت ها با استفاده از این سیستم برگزار شود که هم منجر به کاهش هزینه ها و هم باعث هم افزایی دانش و مهارت بین شرکت ها خواهد شد. مهندس عراقی ضمن تشکر از دست‌اندرکاران این پروژه، این اقدام را بسیار مهم و ارزشمند برشمرد و اظهار داشت: گردش اطلاعات باعث اثر بخشی سازمان و حفظ حرمت انسان ها باعث کارآیی بهتر ان خواهد شد و توجه به این دو موضوع مهم باعث بهره وری در سازمان خواهد شد. وی در بخش دیگری از سخنان خود، با بیان این که حفظ و نگهداری از کارکنان و تأسیسات، جذب منابع مالی و ایجاد اعتماد و افزایش و بهبود ارتباط شرکت با مردم و پیمانکاران باید مدنظر ویژه مدیران شرکت ها قرار گیرد، اظهار داشت: در این خصوص باید از روش‌های به‌روز و استاندارد استفاده شود، هرچند که بالابردن کیفیت در فرآیندها نیز نکته بسیار مهمی است که باید در طول زمان به صورت دائمی، پایش، پیگیری و اصلاح شود. به گفته مهندس عراقی، شرکت گاز برای برندشدن باید از روش‌هایی استفاده کند که سایر شرکت‌ها از این شرکت الگو بگیرند.

برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن