استفاده از روشهای بهروز و استاندارد برای ارتباط با مردم
در نیمه دوم فعالیتهای شرکت ملی گاز ایران، تغییر از کمیت به کیفیت و استفاده از روشهای جدید و بهروز برای ارتباطات بهتر و گسترده در این شرکت، از اهم مسایلی است که باید به جد، دنبال شود.
به گزارش انرژی امروز، مهندس حمیدرضا عراقی، معاون وزیر و مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران که در حاشیه جلسه هیأتمدیره مورخ 96.8.7 این شرکت با حضور اعضای هیأتمدیره و همزمان با افتتاح پروژه ارتباط مستقیم با هیئت مدیره و مدیران عامل شرکتهای گاز استانی خراسان رضوی، فارس، اصفهان و تهران به صورت ویدئوکنفرانس و زنده برگزار شد، سخن می گفت، با بیان این مطلب، اظهار داشت: این ارتباطات گسترده موجب میشود تا شرکتها بتوانند از طریق ارتباط زنده و ویدئوکنفرانس به ارایه گزارش پروژههای خود پرداخته و بسیاری از جلسات ما بین شرکت ها با استفاده از این سیستم برگزار شود که هم منجر به کاهش هزینه ها و هم باعث هم افزایی دانش و مهارت بین شرکت ها خواهد شد. مهندس عراقی ضمن تشکر از دستاندرکاران این پروژه، این اقدام را بسیار مهم و ارزشمند برشمرد و اظهار داشت: گردش اطلاعات باعث اثر بخشی سازمان و حفظ حرمت انسان ها باعث کارآیی بهتر ان خواهد شد و توجه به این دو موضوع مهم باعث بهره وری در سازمان خواهد شد. وی در بخش دیگری از سخنان خود، با بیان این که حفظ و نگهداری از کارکنان و تأسیسات، جذب منابع مالی و ایجاد اعتماد و افزایش و بهبود ارتباط شرکت با مردم و پیمانکاران باید مدنظر ویژه مدیران شرکت ها قرار گیرد، اظهار داشت: در این خصوص باید از روشهای بهروز و استاندارد استفاده شود، هرچند که بالابردن کیفیت در فرآیندها نیز نکته بسیار مهمی است که باید در طول زمان به صورت دائمی، پایش، پیگیری و اصلاح شود. به گفته مهندس عراقی، شرکت گاز برای برندشدن باید از روشهایی استفاده کند که سایر شرکتها از این شرکت الگو بگیرند.