بازدید پاک‌نژاد از موقعیت عملیاتی چاه 147 رگ سفید

معاون مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران در امور تولید از موقعیت عملیاتی چاه در حال فوران 147 رگ سفید در مناطق نفتخیر جنوب بازدید کرد.

به گزارش انرژی امروز، در جریان بازدید محسن پاک‌نژاد از این چاه محسن دلاویز مشاور وزیر نفت در امور منابع انسانی و شماری از کارشناسان نفتی نیز حضور داشتند.

در این بازدید متخصصان و کارشناسان عملیاتی درباره حادثه فوران چاه شماره 147 و آتش سوزی دکل 95 فتح شرکت ملی حفاری که در حوزه فعالیت شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران و در حدفاصل شهرستان امیدیه و دیلم مستقر بود، توضیح دادند.

معاون مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران در امور تولید  و هیئت همراه سپس در دومین نشست کمیته مدیریت بحران چاه 147 که با حضور سپهر سپهری مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره شرکت ملی حفاری ایران و بیژن عالیپور مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب و اعضاِی کمیته مدیریت بحران شرکت در منطقه رگ سفید تشکیل  جلسه داده بود حضور یافتند.

در این نشست که به بررسی راهکارهای فنی و  تخصصی مهار چاه اختصاص داشت، پاکنژاد در سخنانی ضمن ابلاغ مراتب تسلیت علی کاردر مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران و خود به کارکنان شرکت ملی حفاری و خانواده های دو تن از کارکنان شرکت که در این حادثه جان باختند، از تلاش های به عمل آمده و بسیج امکانات شرکت های ملی مناطق نفتخیز جنوب و ملی حفاری و در جهت برنامه ریزی برای مهار فوران چاه در نزدیکترین زمان ممکن قدردانی کرد.

معاون مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران در امور تولید گفت: با وجود متخصصان و کارشناسان مجرب و کارکنان تلاشگر عملیاتی و پشتیبانی در دو شرکت و همدلی و انسجام مهارگران پیش بینی می شود چاه 147 در کوتاه ترین زمان کنترل گردد.

در این جلسه همچنین مشاور وزیر نفت در امور منابع انسانی ضمن ابراز همدردی و تسلیت بیژن زنگنه به کارکنان ملی حفاری و خانواده های داغدار در این حادثه، از تلاش و ایثارگری های مجموعه کارکنان این شرکت در پاسخگویی به نیازهای صنعت نفت تقدیر نمود.

گفتنی است بدنبال  فوران چاه 147 رگ سفید و آتش سوزی  دستگاه حفاری 95 فتح که روز یکشنبه (هفتم آبان) اتفاق افتاد، هم اکنون واحدهای عملیاتی، خدمات فنی و خدمات پشتیبانی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب و شرکت ملی حفاری ایران در حال انجام کار براساس برنامه زمانی مهار چاه می باشند.

برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن