سمینار و کارگاه آموزشی در نمایشگاه نفت خوزستان

۲ سمینار تخصصی و ۶ کارگاه آموزشی در نهمین نمایشگاه ساخت تجهیزات صنعت نفت خوزستان برگزار می شود.

به گزارش انرژی امروز به نقل از شرکت ملی مناطق نفت‎خیز جنوب، سمینار تخصصی «ساخت داخل و تشریح فعالیت‌های پژوهش و فناوری» در روز نخست و سمینار تخصصی «تشریح سامانهEP» و «کارگاه مرکز شماره گذاری کالا و خدمات ایران» در روز دوم نمایشگاه از ساعت ۹  و ۳۰ دقیقه تا ۱۲ برگزار می شود.

همچنین برگزاری پنج کارگاه آموزشی نیز از سوی شرکت راه اندازی و بهره برداری صنایع نفت (OICO) در چهار روز نمایشگاه از ساعت ۱۴ الی ۱۷  در برنامه قرار دارد.

این پنج کارگاه از سوی مدیریت آموزش‌های تخصصی، تحقیق و توسعه شرکت اُیکو اجرا می‎شود؛ با توجه به این که صنعت راه اندازی در کشور نوپا است و عملیات پیش راه اندازی و راه‌اندازی در صنایع نفت و گاز یکی از حساس‎ترین مراحل انجام پروژه‌ها است، هدف از برگزاری کارگاه‌های آموزشی معرفی بیشتر این صنعت به علاقمندان است.

عناوین این کارگاه‌ها شامل «تجربیات راه اندازی در طرح توسعه میدان نفتی آذر»، «انجام عملیات راه اندازی و بهره برداری No Flaring و تقویت فشار» ، «آشنایی با متدولوژی OPERCOM در پروژه‎های نفت، گاز و پتروشیمی»، «آشنایی با سیستم ICAPS » و «فعالیت‌های HSE در زمان بهره برداری و تعمیرات» است.

نهمین نمایشگاه تخصصی ساخت داخل تجهیزات صنعت نفت خوزستان روز پنجشنبه ۱۱ آبان در محل دائمی نمایشگاه‌های اهواز افتتاح می شود.

برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن