بهره‌برداری از مخازن نگهداری فرآورده‌های نفتی بندر امام

عملیات ساخت و آغاز بهره‌برداری از مخازن نگهداری فرآورده‌های نفتی در بندر امام به ظرفیت بیش از ۲۶ هزار تن با مشارکت بخش خصوصی، به اتمام رسید.

به گزارش انرژی امروز، رضازاده ضمن اعلام این خبر گفت: با هدف ارتقاء سطح کمی و کیفی ارائه خدمات انتقال، تخلیه و بارگیری فرآورده های نفتی به مشتریان و همچنین در راستای افزایش ظرفیت عملیاتی در این حوزه، مخازن نگهداری فرآورده های نفتی و تاسیسات جانبی در زمینی به مساحت ۲۰ هزار مترمربع با مشارکت بخش خصوصی احداث و طی مهرماه سال جاری به بهره برداری رسید.

وی با اشاره به زمینه مساعد سرمایه‌گذاری و به تبع آن استقبال روزافزون بخش خصوصی و همچنین موقعیت این مجتمع بزرگ بندری به لحاظ مزیت‌های ترانزیتی در کشور، افزود: سرمایه‌گذاران با مشارکت در احداث و بهره‌برداری از مخازن نفتی کوشیده‌اند از این مجتمع بزرگ بندری به عنوان پلی برای دسترسی به بازارهای منطقه و جهان بهره ببرند.

یادآور می‌شود این پروژه شامل مخازن نگهداری فرآورده‌های نفتی سبک و سنگین، جایگاه سکوهای تخلیه و بارگیری مکانیزه و تاسیسات جانبی است که مطابق آخرین استانداردها و آیین‌نامه‌های داخلی و بین‌المللی و با رعایت الزامات و موازین ایمنی و زیست محیطی طراحی و احداث شده است.

برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن