به موضوع انتقال آب ملی نگاه می‌کنیم نه استانی

سخنگوی دولت گفت: ما در موضوع انتقال آب ملی نگاه می کنیم نه استانی. 18 هزار میلیارد تومان برای منابع آبی و تامین آب های ملی طرح های مختلفی ایجاد شده و تا پایان سال هم یک میلیارد دلار دیگر برای این طرح ها استفاده می شود تا از منابع آب استفاده بهینه ای شود.

محمد باقر نوبخت در نشست خبری هفتگی خود که در محل نمایشگاه مطبوعات برگزار شد، در پاسخ به سئوال خبرنگاری درباره انتقال آب از استان اصفهان به چهارمحال و بختیاری و مشکلات ایجاد شده در این زمینه گفت: ما به این موضوع ملی نگاه می کنیم نه استانی. در دو سال گذشته شش میلیارد دلار در زمینه آب سرمایه گذاری شده است. همچنین 18 هزار میلیارد تومان برای منابع آبی و تامین آب های ملی طرح های مختلفی ایجاد شده و تا پایان سال هم یک میلیارد دلار دیگر برای این طرح ها استفاده می شود تا از منابع آب استفاده بهینه ای شود.

وی با بیان اینکه سرمایه گذاری در یک استان نباید خاص آن استان دیده شود زیرا سایر استان ها هم از این طرح ها بهره می برند، خاطرنشان کرد: ما تلاش می کنیم طرح های آبی را بدون ایجاد تنش اجتماعی اجرا کنیم. ما از هیچ اقدامی برای تامین آب استان اصفهان فروگذار نمی کنیم البته باید الگوی کاشت هم اصلاح شود.

سخنگوی دولت در مورد نحوه تامین امنیت اقتصادی برای سرمایه گذاری، گفت: امنیت اقتصادی یک برآیندی از مولفه های مختلف از جمله بهبود فضای کسب و کار است. از شهریور 92 برنامه های دولت برای بهبود فضای کسب و کار انجام شده که نتیجه آن سرمایه گذاری خارجی قابل توجه بوده است و ما این برنامه‌ها را ادامه می‌دهیم.

برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن