ارتباط مستقیم واحدهای گازی تکمیل شد

فاز 2 پروژه ویدئو کنفرانس بین مناطق عملیاتی، پالایشگاه ها و شرکت های گاز استانی با حضور مهندس عراقی، معاون وزیر و مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران، اعضای هیأت‌مدیره و مدیران ستادی افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

به گزارش انرژی امروز، محمدرضا ولوی مدیر مخابرات و تله‌متری شرکت ملی گاز ایران در خصوص پروژه مذکور اظهار کرد: فاز دوم این پروژه با ایجاد بسترهای لازم مخابراتی و استفاده از سیستم های فیبرنوری و مایکروویو و سیستم‌های ویدئوکنفرانس امروز راه‌اندازی و با بهره‌برداری از آن، ارتباط مستقیم و زنده مدیران عامل شرکت گاز استان‌های تهران، شیراز، فارس و خراسان رضوی با ستاد برقرار شد.

در ادامه جلسه هیأت‌مدیره، مهندس ولوی، ضمن ارایه گزارش کاملی از پروژه سیستم ویدئوکنفرانس گفت: در فاز قبلی این پروژه، ۷ پالایشگاه و ۱۰ منطقه عملیاتی، ارتباط زنده و مستقیم با ستاد برقرار کرده بودند و امروز نیز چهار شرکت گاز استان‌های تهران، شیراز، فارس و خراسان رضوی به این بخش اضافه می‌شوند که پس از ایجاد ارتباط مستقیم با کلیه شرکت‌های گاز استانی، پروژه ارتباط مستقیم با ایستگاه‌های تقویت فشار گاز و نقاط مورد نیاز نیز برقرار و این امر به ایجاد ارتباط مستقیم و زنده در مواقع مورد نیاز و عملیاتی منجر خواهد شد.

در ادامه این جلسه، مدیران عامل این چهار شرکت که به همراه اعضای هیأت‌مدیره خود به صورت ویدئوکنفرانس در جلسه حاضر بودند، ضمن ارایه گزارش از فعالیت‌های در حال انجام خود، انجام این پروژه را به‌عنوان یکی از ابزارهای لازم برای ارتباطات سریع، لحظه‌ای و انتقال اطلاعات و از بین رفتن فاصله بین ستاد و شرکت‌های تابعه برشمردند.

به گفته ولوی، فاز سوم این پروژه شامل بقیه شرکت های گاز استانی است که در آینده با تأمین تجهیزات لازم مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت و با راه اندازی آن، کلیه شرکت‌های تابعه شرکت ملی گاز ایران و مناطق عملیاتی ارتباط شان با ستاد ملی گاز ایران برقرار می شود.

وی اظهار کرد: این سیستم بسیار کارآمد می تواند به شکل آنلاین، امکان برقراری ارتباط مدیران با یکدیگر جهت بیان مشکلات و ارایه طریق در کمترین زمان را فراهم سازد.

مدیرمخابرات و تله‌متری شرکت انتقال گاز ایران خاطر نشان کرد: در حال حاضر سیستم ویدئو کنفرانس در 10 منطقه عملیاتی و در ستاد انتقال گاز وجود دارد و مدیران، کارشناسان و همکاران می توانند با هم ارتباط داشته باشند، ضمن آن که برنامه‌های آموزشی را هم می توان از این طریق اجرا کرد، همچنین پروژه بزرگ ارتباط بین ایستگاه‌های تقویت فشار گاز با یکدیگر و با ستاد انتقال گاز نیز از طریق ویدئو کنفرانس در آینده برقرار خواهد شد.

برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن