در کوتاه‌مدت اروپا تن به تحریم‌های امریکا نمی‌دهد

مدیر فروش یک شرکت فنلاندی حاضر در نمایشگاه برق گفت: ماعمدتا در بخش نیروگاهی در حوزه مولدهای و نیروگاه‌های 25 مگاواتی گازسوز و موتورهای SG کار می‌کنیم و در این زمینه در دنیا حرف برای گفتن داریم.

به گزارش انرژی امروز، رضا نصری، مدیر فروش شرکت وارتسیلا  فنلاند در ایران در حاشیه برگزاری هفدهمین نمایشگاه صنعت برق با اشاره به قابلیت‌های این شرکت اظهار داشت: در حال حاضر شرکت ورسیلا یک شرکت چند ملیتی است و در 70 کشور دنیا بیش از 110 دفتر دارد.

وی افزود: همچنین ما دارای 160 واحد سرویس در سراسر جهان هستیم که به محض اینکه واحدهای ما با کوچک‌ترین مشکلی برخورد کنند خیلی سریع تعمیر و دوباره راه اندازی می‌شوند.

وی تصریح کرد: ورسیلا در 3 بخش صنایع دریایی، نیروگاه‌های تولید برق و خدمات پس از فروش فعال است و در نمایشگاه هفدهم عمده تمرکز ما بر روی بخش دوم یعنی نیروگاه‌های برق است.

مدیر فروش شرکت وارتسیلا در ایران تأکید کرد: بیشتر در بخش نیروگاهی در حوزه مولدها و نیروگاه‌های 25 مگاواتی گازسوز و موتورهای 34 SG کار می‌کنیم و در این زمینه در دنیا حرف برای گفتن داریم.

وی خاطرنشان کرد: ما قبلاً نیز با ایران از طریق شرکای تجاری خود ارتباط داشتیم اما در حال حاضر در ایران وارتسیلا به صورت مستقل در ایران دفتر دارد.

نصری در ادامه در مورد تحریم‌های اخیر آمریکا علیه ایران و تأثیر آن برروی مراودات تجاری و فنی شرکت‌های خارجی به شرکای ایرانی اضافه کرد: آینده را نمی‌توان پیش‌بینی کرد اما با این حال بعید به نظر می‌رسد در کوتاه مدت کشورهای اروپایی تن به تحریم‌های جدید آمریکا بدهند.

وی در پاسخ به این سؤال که میزان شناخت او از توانایی‌های ایران در صنعت برق به چه صورت است، اظهار داشت: متأسفانه اطلاعات چندانی ندارم اما به نظر می‌رسد کار سختی است که شرکت‌های ایرانی بتوانند در بخش ساخت موتورهای گازی به‌ویژه در مقیاس بالا با شرکت وارتسیلا رقابت کنند.

برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن