قول مساعد وزیر نیرو در مورد حل مشکلات خوزستان

وزیر نیرو گفت: تلاش خواهم کرد مشکلات در مسیر تولید و تامین برق، تامین آب شرب، جمع آوری و تصفیه فاضلاب و توسعه بخش کشاورزی استان خوزستان در سریعترین زمان ممکن برطرف شود.

رضا اردکانیان در آیین بهره برداری از ایستگاه پمپاژ و خط انتقال آب از بستان به مرز چذابه گفت: توسعه زمانی اتفاق خواهد افتاد که با اتکا به ظرفیت فکری انسان‌ها و نخبگان و با صمیمت و همدلی و همفکری نقاط ضعف را برطرف کرده و با استفاده از منابع زیست محیطی در مسیر توسعه گام برداریم که در این صورت دستگاه‌های ستادی دولت هم به پشتیبانی مردم خواهند آمد.

وزیر نیرو گفت: صنعت آب و برق با امنیت و آسایش مردم ارتباط دارد و هرکسی که در هر پست و مقامی در این صنعت اثر گذار است باید قدردان او باشیم و به او کمک نمائیم.

وی با بیان اینکه این پروژه نماد توانمندی استانهاست اظهار کرد:باید با همین روش و با نگاهی امیدوارانه و ایجاد نشاط در مردم برای معیشت و آسایش آن‌ها گام برداشت و با ایجاد اشتغال مناسب و دلگرم کردن جوانان و پرهیز از تکرار نقاط ضعف آینده روشن را برای کشورمان رقم بزنیم.

اردکانیان در ادامه اضافه کرد: هنگامی که رییس جمهوری مرا به خدمتگزاری دعوت کرد از عمق جان لبیک گفتم و با اتکا به نمایندگان مردم و ظرفیت بالای وزارت نیرو و مجموعه‌های درگیر در صنعت آب و برق وارد این عرصه شدم.

وی گفت: تلاش خواهم کرد مشکلات در مسیر تولید و تامین برق، تامین آب شرب، جمع آوری و تصفیه فاضلاب و توسعه بخش کشاورزی استان خوزستان در سریعترین زمان ممکن برطرف شود.

وزیر نیرو روز دوشنبه برای افتتاح طرح پمپاژ آب و انتقال آن از بستان به مرز چذابه وارد استان خوزستان شد و این طرح را افتتاح کرد.

برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن