مدیرعامل جدید شرکت مدیریت تولید برق هرمزگان معارفه شد

آیین تودیع و معارفه مدیرعامل شرکت مدیریت تولید برق هرمزگان با حضور مهندس عبدالرسول پیشاهنگ، معاون راهبری شرکت برق حرارتی و جمعی از مدیران ارشد استانی در نیروگاه بندرعباس برگزار شد.

​​به گزارش انرژی امروز، پیشاهنگ معاون راهبری تولید شرکت مادر تخصصی تولید نیروی برق حرارتی در این مراسم ضمن تسلیت به مناسبت اربعین حسنی و تشکر از مساعی نیکی در نیروگاه بندرعباس گفت :این مراسم نه تودیع است نه معارفه بلکه درحقیقت مراسم تکریم و تقدیر است چرا که طوفان های سخت ناخدای ورزیده میطلبد و مهندس نیکی از سکان داری نیروگاه بندرعباس به نیروگاه اصفهان رفته است تا در آنجا ایفای خدمت نمایند.

وی افزود: اسدی از بزرگان صنعت برق کشور است که تمام قلب و وجود او برای این نیروگاه و پرسنل آن می تپد و باید قدردان زحمات ایشان بود .

معاون راهبری تولید شرکت برق حرارتی، اسدی را بسیار با اخلاق سخت کوش و صبور دانست که پیوسته برای سربلندی این نیروگاه و امنیت شبکه سراسری برق کشور تلاش می نماید.

 وی خاطرنشان کرد: توجه به ساخت داخل و نگهداری و توجه سرمایه انسانی نیروگاه را از اهم برنامه های نیروگاه قرار داده و توجه ویژه ای به مباحث قانون مداری، تولید برق اقتصادی در راستای اقتصاد مقاومتی ، آمادگی تولید واحد های نیروگاه ، حفظ محیط زیست، افزایش راندمان، صرفه جویی در مصرف آب و افزایش بهره وری  کند.

نیکی مدیرعامل سابق شرکت مدیریت تولید برق هرمزگان  نیز در این آیین اظهار داشت: خدمت به مردم شریف استان هرمزگان در عرصه صنعت برق از بزرگترین نعمت هایی بود که خداوند به بنده عطا فرمود و در ادامه سکان داری نیروگاه بندرعباس را به مهندس اسدی تبریک گفت و اظهار داشت: بزرگترین و مهمترین خصیصه وی بینش و دانش فنی همراه با تعهد و دلسوزی است .

اسدی رییس هیات مدیره و سرپرست شرکت مدیریت تولید برق هرمزگان در ادامه مراسم اظهار داشت: حضور مهندس نیکی در نیروگاه بندرعباس در دو سال گذشته منشا خیر و برکت بوده است لذا اینجانب به نمایندگی از تمامی همکاران در نیروگاه بندرعباس برای ایشان آرزوی سلامتی ، بهروزی و توفیقات روزافزون در تمامی عرصه های زندگی را دارم و امیدوارم در ادامه این راه هرچند دشوار با استعانت از خداوند متعال همچنان با نشاط و با ایمان به توانمندی و پتانسیل بالقوه و بالفعل موجود علی رغم وجود مشکلات طبیعی و غیر طبیعی و فنی و ساختاری در سازمان ، در راستای سرعت بخشیدن به حرکت تعالی بخش سازمانی موفق باشند.

در پایان این مراسم عبدالرسول پیشاهنگ، حکم انتصاب حجت اسدی به سمت رییس هیات مدیره و سرپرست شرکت مدیریت تولید برق هرمزگان به وی ابلاغ و از تلاش های نیکی در نیروگاه بندرعباس  با اهدای لوح تقدیر شد.​

برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن