فراخوان نعمت‌زاده به تشکل‌های نفتی درباره توتال

روسای تشکل‌های نفتی کشور و اعضای شورای سیاستگذاری کنفرانس نفت به منظور بررسی موضوعات مهمی که لازم است در برنامه‌های کنفرانس ‌بین‌المللی نفت-ایران2018 لحاظ شود با محمدرضا نعمت زاده ، مشاور ارشد صنعتی وزیر نفت، دیدار کردند و از ایشان برای حضور در شورای سیاستگذاری کنفرانس نفت دعوت کردند.

به گزارش انرژی امروز، در این نشست، مباحث مهمی همچون نحوه رتبه بندی شرکتهای داخلی و حضور در وندورلیست قراردادهای ‌بین‌المللی صنعت نفت با اشاره به قرارداد توتال، جایگاه صندوق توسعه ملی برای حمایت از ساخت داخل و صادرات خدمات فنی و مهندسی و مشارکت حداکثری تمامی تشکل‌های بخش خصوصی در پروژه‌های آتی نفت و گاز مورد بررسی  قرار گرفت.

نعمت‌زاده با اعلام آمادگی برای حمایت از سازندگان و پیمانکاران به منظور کسب سهم حداکثری از پروژه‌های نفت، از روسای انجمن‌های نفتی دعوت کرد تا با تمام توانشان برای بروز کردن بنگاه‌ها و کسب استانداردهای ‌بین‌المللی به منظور حضور در وندورلیست مورد تایید وزارت نفت و پیمانکاران ‌بین‌المللی حاضر در پروژه‌های ایران مانند توتال، تلاش کنند.

وی گفت: مشارکت و همتایابی ‌بین‌المللی بنگاه‌های داخلی و کسب فن‌آورهای نوین جهانی علاوه بر رشد شرکت‌ها، می‌تواند به خلق شرکتهای بزرگ ایرانی در معیار ‌بین‌المللی منتج شود و حضور در پروژه‌هایی را که توسط پیمانکاران خارجی مدیریت می‌شوند تسهیل کند.

مشاور ارشد صنعتی وزیر نفت تاکید کرد: کنفرانس نفت – ایران 2018 که به میزبانی هفت تشکل خصوصی فعال در حوزه نفت برگزار می‌شود نشان از وحدت رویه و تلاش برای شناسایی حقوق و وظایف شرکت‌های بخش خصوصی در دریافت سهم ساخت داخل از قراردادهای IPC  دارد.

سومین کنفرانس نفت -ایران 2018 به میزبانی تشکل‌های نفتی کشور در اسفندماه سالجاری با حضور مقامات و مدیران شرکت‌های داخلی و ‌بین‌المللی برگزار می‌شود.

برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن