کرمانشاه مشکل عرضه سوخت ندارد

به‌رغم انتشار برخی مطالب در شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی مبنی بر فعالیت نامنظم جایگاه‌های عرضه سوخت و مشکل در تامین و توزیع سوخت خودروها (بنزین و گاز) در مناطق زلزله زده استان کرمانشاه، هیچگونه مشکلی در روند فعالیت این جایگاه‌ها و توزیع سوخت دراین مناطق وجود ندارد‌.

به گزارش خبرنگار اعزامی ایرنا در مناطق زلزله زده غرب استان کرمانشاه، تمام جایگاه‌های عرضه بنزین و CNG در محدوده شهرستان‌های اسلام آباد غرب، دالاهو، سرپل ذهاب و قصرشیرین به صورت شبانه‌روزی مشغول فعالیت هستند و عرضه سوخت خودرو بدون وقفه و مشکل جریان دارد‌.

تمام جایگاه‌های عرضه بنزین و گاز در غرب استان کرمانشاه (در داخل شهرها و مسیرهای اصلی و فرعی) باز هستند و خودروها بدون مشکل یا کمبودی سوخت مورد نیاز را دریافت‌ می‌کنند‌.

درهمین ارتباط، در هیچکدام از جایگاه‌های عرضه سوخت خودرو (بنزین، گازوئیل و گاز) در محدوده مناطق زلزله‌زده نیز شلوغی خودرو وجود ندارد و خودروها بدون معطلی سوخت دریافت‌ می‌کنند‌.

روند فعالیت جایگاه‌های عرضه سوخت خودرو در مناطق زلزله زده غرب استان کرمانشاه در طول شبانه‌روز، به صورت کاملا عادی درجریان است و این جایگاه‌ها با تمام ظرفیت درحال عرضه سوخت هستند‌.

زلزله 7‌.3 ریشتری یکشنبه شب در استان کرمانشاه تاکنون 432 کشته و 7817 مصدوم داشته است‌.

این زلزله به هفت شهرستان و یک هزار و 950 روستای استان کرمانشاه خسارت وارد کرد‌.

به گفته استاندار کرمانشاه، براساس برآوردهای انجام شده براثر این زلزله به 40 هزار واحد مسکونی در محدوده غرب استان خسارت‌های کلی و جزیی وارده شده است‌.

برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن