برندسازی جایگاه‌های سوخت نباید انحصاری باشد

نماینده مردم بندرعباس تاکید دارد که بخش خصوصی باید به عرصه واردات بنزین ورود پیدا کند.

احمد مرادی با بیان اینکه  هدف از برندسازی جایگاه های عرضه سوخت، باید ارتقای رفاه و ایمنی و افزایش کیفیت خدمات قابل ارائه به مصرف کنندگان باشد،گفت: شرکت‌های بزرگ و صاحب ‌نام باید در حوزه برندینگ وارد شوند تا جایگاه های سوخت تحت یک نظام واحد قرار گیرد  و کیفیت فرآورده ها افزایش یابد. 

نماینده مردم بندرعباس، قشم، ابوموسی، حاجی آباد و خمیر در مجلس شورای اسلامی،  با اشاره به اینکه با اجرای صحیح طرح برندینگ برخی مشکلات در جایگاه‌های عرضه سوخت برطرف می شود، افزود: شرکت پخش به عنوان حاکمیت موظف به این است که سوخت با کیفیت و کمیت مناسب در کشور توزیع کند و هرگونه تخلف در فرآیند عرضه سوخت را برای ارائه خدمات بهتر به مردم پیگیری و رفع کند.

بخش خصوصی باید به واردات بنزین ورود پیدا کند

مرادی با بیان اینکه بخش خصوصی باید به بخش واردات بنزین ورود پیدا کند، ادامه داد: متاسفانه تاکنون بخش خصوصی در این زمینه ورود پیدا نکرده که در آینده برندها باید بتوانند چنین کاری را انجام دهند، البته با راه اندازی پالایشگاه ستاره خلیج فارس ایران در تولید بنزین خودکفا می شود.

وی یادآور شد:در آینده برندها باید بنزین مورد قبول خود را که با استانداردها و ضوابط آن  سازگار باشد راعرضه کنند و یک جایگاه می‌تواند بنزین پالایشگاه خلیج فارس و جایگاه دیگر بنزین پالایشگاه دیگری را عرضه کند.

تاکید بر حضور فعالتر و پررنگتر بخش خصوصی در پالایش و پخش فرآورده های نفتی

این نماینده مردم در مجلس دهم، با تاکید بر حضور فعالتر و پررنگتر بخش خصوصی در پالایش و پخش فرآورده های نفتی، افزود:با طرح برندینگ رفته رفته انحصار و نقش دولت باید کم رنگ و نقش بخش خصوصی در توزیع سوخت تقویت شود.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه برندسازی جایگاه های سوخت نباید در انحصار و به نفع افراد خاصی باشد، تصریح کرد: برندسازی، باید سبب افزایش نظارت بر جایگاه های کشور و همچنین مانع از کم فروشی جایگاه ها و ساماندهی جایگاه داران شود.

برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن