رکوردی تازه در تعمیر تجهیزات عملیاتی

مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری از تعمیر و بازسازی موفقیت آمیز بخش‌های آسیب دیده کارخانه گاز و گاز مایع ١٠٠٠ در کمتر از ٣٠ روز خبرداد.

به گزارش انرژی امروز، ابراهیم پیرامون گفت: در پی نشت گاز یکی از شیرهای فرآیندی تاسیسات گاز و گاز مایع ١٠٠٠ که سبب ایجاد حادثه آتش سوزی در تجهیزات برقی و ابزار دقیقی شده بود موفق شدیم، با تلاش نیروهای بخش‌های عملیاتی شرکت از جمله تعمیرات، عملیات، مهندسی و ساختمان، بازرسی فنی، کالا، گاز و گاز مایع و دیگر بخش‌های پشتیبانی در کمتر از یک ماه آنها را تعمیر و بازسازی کنیم.

وی افزود: با توجه به این که کارخانه گاز و گاز مایع ١٠٠٠ یکی از مهمترین تاسیسات فرآورش گاز و گاز مایع مناطق نفتخیز جنوب محسوب شده و حدود ۵٠ درصد خوراک پتروشیمی بوعلی را تامین می‌کند، تعمیر و بازسازی ادوات آسیب دیده در اولویت کاری قرار گرفت.

مدیرعامل شرکت نفت و گاز آغاجاری با اشاره به تلاش کارشناسان و کارکنان این شرکت برای شتاب در بازسازی ادوات در کمترین بازه زمانی افزود: نخستین اقدام پس از ایجاد حادثه، تشکیل کارگروه تعمیر و بازسازی نقاط آسیب دیده بود که ۱۰جلسه اثر بخش کارگاهی در محل کارخانه گاز و گاز مایع برای بررسی روند کارها برپا شد.

وی گفت: بررسی همه ادوات، اعم از تجهیزات فرآیندی، خطوط لوله و مخازن و ساختمان کلید خانه، شناسایی ادوات و تجهیزات مورد نیاز، انبارهای پروژه‌ها، فرآیندهای خرید و جداسازی و تعمیر و نصب دوباره ادوات ابزار دقیقی، برقی و مکانیکی از دیگر اقدام‌های انجام شده برای بازسازی به هنگام واحد یاد شده است.

برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن