رضایت لاریجانی از نحوه سوخت‌رسانی به مناطق زلزله‌زده

رئیس مجلس شورای اسلامی از نحوه سوخترسانی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کرمانشاه به مناطق زلزله ابراز رضایت کرد.

به گزارش انرژی امروز، فرماندار ثلاث باباجانی در جلسه ای که با رئیس حراست و رئیس ناحیه مرکزی شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه کرمانشاه داشت از ابراز رضایت علی لاریجانی از نحوه سوخترسانی این شرکت به مناطق زلزله زده خبر داد.

علی اکبر اکبری گفت: در بازدیدهای صورت گرفته در منطق زلزله زده که توسط لاریجانی انجام شد وی بر ادامه این روند تاکید کرد.

فرماندار ثلاث باباجانی نیز از فعالیت های شرکت پخش کرمانشاه در خصوص سوخترسانی به این مناطق تشکر کرد و افزود: هیچ مشکلی در خصوص سوخت نداریم.

در ادامه رئیس ناحیه مرکزی منطقه کرمانشاه میزان سوخت ارسالی از تاریخ ۲۲ تا ۳۰ آبان ماه به مناطق زلزله زده استان را نزدیک به ۱۳ میلیون لیتر اعلام کرد و گفت: روند سوخترسانی به همشهریان بصورت شبانه روزی در حال انجام است و باتوجه به بارش باران و برودت هوا، سوخت گرمایشی به حد کافی در اختیار مردم قرار خواهد گرفت.

رضا فروردین افزود: در این بازه زمانی پنج میلیون و ۴۹۰ هزار لیتر بنزین، سه میلیون و ۹۹۱ هزار لیتر نفت سفید و سه میلیون و ۲۵۷ هزار لیتر نفتگاز با ۵۸۳ درستگاه نفتکش در مناطق زلزله زده توزیع و مصرف شده است.

رئیس ناحیه مرکزی اذعان کرد: تامین سوخت در شهرستان های سرپل ذهاب، قصر شیرین، گیلانغرب، دالاهو، روانسر، اسلام آبادغرب، ثلاث باباجانی، ازگله و جوانرود بی وقفه ادامه دارد.

برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن