میزان ریزگرد در اهواز ۲۶ برابر حد مجاز است

نماینده مردم شادگان در مجلس گفت: روز گذشته میزان ریزگرد در اهواز ۲۶ برابر حد مجاز بوده است و ۵۰ نفر بر اثر آن راهی بیمارستان شده اند.

به گزارش انرژی امروز، مجید ناصری نژاد در جلسه صحن علنی مجلس در تذکر شفاهی خود در تذکری به رئیس جمهور گفت: آقای روحانی در مدتی که رئیس جمهور کشور بوده اند بارها قول دادند و تصویب کردند که مشکل ریزگردهای خوزستان را رفع کنند و در سال 93 بر اثر مشکلاتی که ریزگردها در استان خوزستان به وجود آورد دولت تشکیل جلسه داد و مصوبه های زیادی را تصویب کرد اما هیچ یک از آن ها عملیاتی نشد.

وی ادامه داد: در سال گذشته و جاری مصوبات زیادی در زمینه ریزگردها تصویب شده اما هیچ کدام اجرایی نشده است.

ناصری نژاد از رئیس جمهور و نمایندگان درخواست کرد که به مسئله ریزگردها در خوزستان توجه ویژه ای کنند چرا که هم اکنون حدود سه روز است که وضعیت گرد و غبار در این استان به حدی رسیده که قابل تحمل نیست.

وی با بیان اینکه میزان ریزگرد روز گذشته در اهواز و شهرهای اطراف آن 26 برابر حد مجاز بوده است و 50 نفر بر اثر آن روانه بیمارستان شده اند، یادآور شد: تاکنون اقدام جدی و موثر در این زمینه به عمل نیامده است لذا اگر به بحث ریزگردها در خوزستان رسیدگی نشود زمانی می رسد که خوزستان تبدیل به خاکستر می شود.

عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی افزود: تمام ثروت و خیرات و برکات کشور از خوزستان است اما کسی به فکر آن نیست.

نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نفس مردم خوزستان در سینه ها حبس شده و در وضعیت بسیار بدی به سر می برند، تصریح کرد: این دولت توجهی به مردم خوزستان نمی کند لذا از رئیس جمهور درخواست می کنم که سریعا به موضوع ریزگردها رسیدگی کند.

برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن