تلاش برای ترویج جایگاههای تکسکو
مدیرعامل شرکت ملی پخش فراوردههای نفتی ایران گفت: هماکنون در استان اصفهان نخستین برندهای جایگاههای تک سکو در حال شکلگیری است و به نظر میرسد در دهه فجر امسال دست کم ٢٢ جایگاه تک سکو از ۴٠ جایگاه احداث شده در این استان به بهرهبرداری برسد.
ناصر سجادی با بیان این مطلب افزود: به جز کلانشهرهایی همچون تهران در هیچ جای کشور با کمبود پمپ بنزین روبهرو نیستیم. در کلانشهرها به دلیل کمبود و گرانی زمین به دنبال الگوهای کوچک پمپ بنزین هستیم، از این روتلاش میکنیم پمپ بنزینهای تک سکو را در این شهرها به صورت انبوه رواج دهیم.
سجادی تصریح کرد: هماکنون در استان اصفهان نخستین برندهای جایگاههای تک سکو در حال شکلگیری است و به نظر میرسد در دهه فجر امسال دست کم ٢٢ جایگاه تک سکو از ۴٠ جایگاه احداث شده در این استان به بهرهبرداری برسد.
وی گفت: هماکنون شرکتهای زیادی برای احداث جایگاههای کوچک تک سکو در کلانشهرها ابراز علاقه کردهاند، یکی از این شرکتها شرکت سرمایهگذاری صنعت نفت است که هماکنون مذاکراتی برای اجاره زمین و امکانات اولیه با شهرداری تهران انجام دادهاند.
دستورالعملهای طرح برندسازی مجاری عرضه در حال نهایی شدن است
سجادی با اشاره به این که دستورالعملهای طرح برندسازی مجاری عرضه در شرکت ملی پخش فراوردههای نفتی ایران در حال نهایی شدن است، گفت: تلاش میکنیم تا پیش از پایان سال این طرح نهایی شده و شرائط مشارکت در این طرح به اطلاع عموم مردم رسانده شود.
مدیرعامل شرکت ملی پخش فراوردههای نفتی ایران با بیان این که هماکنون حدود ۶ هزار جایگاه عرضه بنزین و CNG در کشور وجود دارد، گفت: بسیاری از این جایگاهها تک مالک هستند، از این رو ما مجبوریم برای ارتباط با این جایگاهداران با تعداد افراد زیادی روبهرو شویم، از این رو یکی از مزایای برندسازی حل این مشکل است.
او با تاکید بر این که از زمانی که دستورالعمل طرح برندسازی در کشور ابلاغ شود، به هیچ جایگاهی به صورت تکی مجوز داده نمیشود، گفت: برندسازی جایگاههای سوخت منجر به ایجاد خدمات بهتر به مردم میشود، به عبارت دیگر برندها برای کسب اعتبار در بین مصرف کنندگان همواره میکوشند با ارائه خدمات و کیفیت بهتر مشتریان بیشتری را به سمت خود جذب کنند.
مدیرعامل شرکت ملی پخش فراوردههای نفتی ایران افزود: برای جایگاههای کنونی سوخت در کشور هماکنون هیچ اجباری برای پیوستن به طرح برندسازی وجود ندارد، ما معتقدیم زمانی که برندسازی در این صنعت شکل بگیرد، مشوقهایی ایجاد میشود که خود جایگاهداران کنونی تمایل به پیوستن به این طرح خواهند داشت.