انتصاب رییس ستاد بازآفرینی شهری پایدار تهران

در حکمی از سوی نجفی، شهردار تهران، سیدرضا صالحی امیری به عنوان رئیس کمیته توسعه اجتماعی و فرهنگی ستاد بازآفرینی شهری پایدار کلانشهر تهران منصوب شد.

به گزارش «انرژی امروز» شهردار تهران، سید رضا صالحی را به عنوان رییس کمیته توسعه اجتماعی و فرهنگی ستاد بازآفرینی شهری پایدار کلانشهر تهران انتخاب کرد.

در حکم صالحی آمده است:

جناب آقای سید رضا صلحی امیری

معاون محترم امور اجتماعی و فرهنگی

به منظور ایجاد هماهنگی و مدیریت و بسیج منابع و امکانات و با تکیه بر ظرفیت‌های موجود در حوزه مدیریت شهری و نهادهای مرتبط با امر احیاء، بهسازی و نوسازی بافت فرسوده و ناکارآمد شهر تهران و نظر به تجارب و سوابق ارزشمند جناب‌عالی، به موجب این حکم شما را با حفظ سمت به عنوان «رییس کمیته توسعه اجتماعی و فرهنگی ستادباز آفرینی شهری پایدار کلانشهر تهران» منصوب می‌کنیم.

شایسه است ضمن تعاول با سازمان نوسازی، مناطق دارای بافت فرسوده و سایر واحدهای تابعه شهرداری تهران و تمامی نهادها و سازمان‌های دولتی و عمومی و عضو ستاد، در راستای انجام وظایف مندرج در ماده 3 آیین‌نامه اجرایی کمیته مذکور، در مسیر توامندسازی اجتماعی ساکنان و عمومی کردن دغدغه نوسازی و ارتقاء کیفیت زندگی شایسته و مطلوب شهروندان عزیز ساکن در بافت فرسوده و ناکارآمد شهر تهران همه توان و تلاش خود را بکار گیرید.

از درگاه خداوند متعال دوام توفیق جناب‌عالی را در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی، تحقق منویات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی)، پیشرفت و آباداننی تهران و و تامین آسایش و آرامش شهروندان عزیز مسالت دارم.

برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن