شک و تردیدهای اداره انرژی آمریکا در قانون جدید پری

رییس جدید آژانس انرژی ایالات متحده زمان می‌خواهد تا در مورد قوانین زغال سنگ و انرژی هسته‌ای تصمیم بگیرد.

به گزارش خبرنگار بین‌الملل «انرژی امروز» رییس جدید اداره‌ای در ایالات متحده که وظیفه قانون‌گذاری در مورد پروژه‌های انرژی را برعهده دارد می‌‌گوید برای تصمیم‌گیری در خصوص دستورالعمل ریک‌پری، وزیر انرژی ایالات متحده برای پرداخت یارانه به نیروگاه‌های هسته‌ای و زغال سنگ‌سوز به زمان بیشتری نیاز دارد تا تصمیم‌گیری کند.

ریک پری در ماه سپتامبر به کمسیون فدرال قانون‌گذاری انرژی دستور داده است تا روز یازدهم دسامبر در خصوص قانونی که به نیروگاه‌ها اجازه می‌دهند سوخت خود را به مدت 90 روز نگه ‌دارند تا تمام هزینه‌های سوختشان را بازیابی کنند تصمیم‌گیری کند.

وزیر انرژی ایالات متحده گفته است که نیروگاه‌های هسته‌ای و زغال سنگی بایستی به خاطر تقویت شبکه‌های برق از طریق متنوع‌سازی منابع برق تولیدی پاداش دریافت کنند. قیمت کم گاز طبیعی باعث شده است که بسیاری از نیروگاه‌های زغال سنگ سوز و هسته‌ایکنار گذاشته شوند.

کوین مک‌اینتیار، قانون‌گذار جمهوری‌خواه روز پنج‌شنبه به عنوان رییس اداره مستقل دپارتمان انرژی منصوب شده است.

 مک‌اینتیار در نامه‌ای به ریک‌پری خواهان یک مهلت سی‌روزه برای تصمیم‌گیری در خصوص قانون معروف به قانون قیمت‌گذاری قابلیت انعطاف شبکه‌ها شده است.

رویترز نوشته است که سخن‌گوی دپارتمان انرژی از موافقت ریک‌پری با این مهلت 30 روزه خبر داده است.

برنامه ریک ‌پری هم‌سو با سیاست‌های دونالد ترامپ،‌ رییس جمهور ایالات متحده در خصوص حفاظت از مشاغل مربوط به زغال سنگ است. تا کنون 1500 توصیف و تفسیر از سوی گروه‌های دست‌اندرکار گاز طبیعی، برق بادی و خورشیدی و مصرف‌کنندگان برای این برنامه ارسال شده است که از این برنامه انتقاد کرده‌اند.

شرکت انرژی موری، که یک شرکت خصوصی فعال در عرصه زغال سنگ است اعلام کرده است که در صورت بسته شدن نیروگاه‌های زغال سنگ‌سوز به همراه چند شرکت دیگر ورشکسته خواهند شد.   

برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن