راهاندازی سامانه پاسخگویی به شکایات بهداشت و درمان صنعت نفت

رییس امور بازرسی و رسیدگی به شکایات سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت از راه اندازی سامانه دریافت شکایات خبر داد و گفت: از تمام توان و امکانات استفاده می کنیم که پاسخگویی به شکایات در کوتاه ترین زمان صورت گیرد.
به گزارش انرژی امروز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت، قاسم طالع با اشاره به بارگذاری لینک سامانه دریافت شکایات در سایت اصلی سازمان بهداشت و درمان گفت: با توجه به رشد فضای تکنولوژی و امکانات به روز فضای مجازی به دنبال گامی نو برای سرعت بخشیدن به پاسخگویی و رسیدگی به شکایات ارجاع شده بودیم که خوشبختانه با همکاری واحد فناوری و اطلاعات شرکت نفت و روابط عمومی سازمان این فرصت فراهم شد.
وی افزود: در راستای اهداف سازمانی واحد بازرسی و رسیدگی به شکایات تمام تلاش خود را برای استفاده از اهرم های مناسب در جهت پاسخگوی به شکایات ارجاعی جمعیت تحت پوشش به کار گرفتیم.
رییس امور بازرسی و رسیدگی به شکایات سازمان تصریح کرد: مخاطبان می توانند با مراجعه به لینک مورد نظر شکایات خود را ثبت و پس از دریافت کد رهگیری در کوتاه ترین زمان مراجعه و پاسخ خود را مشاهده کنند.
طالع با اشاره به اهمیت روند پیگیری به شکایات ارجاعی اظهار کرد: تا امروز با استفاده از تمام توان و امکانات پاسخگویی به شکایات را در حداقل زمان ممکن در دستور کار داشتیم و خوشبختانه بر اساس مستندات موجود در این روند گام های موفقی برداشتیم. در کل، هدف ما علاوه بر ارائه پاسخ مناسب و منطقی در کوتاه ترین زمان، صیانت از خواسته های همکاران و خانواده های آنهاست.
طالع با اشاره به راه اندازی سامانه پاسخگویی وزارت نفت در سال گذشته، گفت: پس از راه اندازی این سامانه، شکایات مربوطه به بهداشت و درمان صنعت نفت توسط این مجموعه یا واحد بازرسی شرکت نفت به منظور بررسی به واحد بازرسی و پاسخگویی به شکایات سازمان ارجاع داده می شد، در ادامه پاسخ ها آماده و به واحد مربوطه بازگردانده می شد تا به دست نگارنده شکواییه برسد، این روند باعث کاهش سرعت عمل و عدم ارتباط با مخاطبین به صورت مستقیم شده بود .
وی ادامه داد: به همین دلیل درصدد این برآمدیم تا به صورت اختصاصی برای افزایش سرعت پاسخگویی و ارتباط دو سویه با مخاطبین، سامانه رسیدگی به شکایات را در سایت خود به صورت رسمی راه اندازی کنیم.
طالع افزود: هر شکواییه که از سوی مخاطبین به ما ارسال می شود، در صورت اثبات حق و کافی بودن مدارک و مستندات به سرعت در دستور کار در جهت رفع مشکل و پاسخگویی قرار می گیرد.



