پویان در کنار گیتس قرار می‌گیرد

توتال با دیگر شرکت‌های بزرگ، سرمایه‌گذاران و بانک‌ها در ائتلاف پیشرفت انرژی BEC همکاری خواهد کرد تا بتواند نوآوری در انرژی را تسریع کند.

به گزارش خبرنگار بین‌الملل «انرژی امروز» در کنار همکاری‌های غول‌های نفتی با شرکت‌های بزرگ فن‌آوری، برای تسریع پیشرفت تکنولوژی‌های مربوط به انرژی، توتال نیز از قافله عقب نمانده است.

از سویی توجه به مسائل اقلیمی نیز در دستور کار این شرکت‌ها قرار گرفته است به طوری که بسیاری از این غول‌های نفتی به موضوعات اقلیمی به عنوان بازار جدیدی برای عرضه محصولات خود می‌نگرند.

بر همین اساس، تکنولوژی‌ها و مدل‌های جدیدی در عرصه گاز، انرژی‌های تجدیدپذیر، بهره‌وری انرژی، انرژی‌های هوشمند و جمع آوری،‌ استفاده و ذخیره‌سازی انرژی در حال ظهور هستند. BEC یا ائتلاف پیشرفت انرژی، یکی از این نوآوری‌های فعال در عرصه انرژی است.

سرمایه‌گذار BEC ، بیل گیتس، موسسه مایکروسافت است. BEC در زمان برگزاری کنفرانس اقلیمی پاریس در سال2015 توانست دولت‌ها، موسسات تحقیقاتی و نزدیک به 30 سرمایه‌گذار خصوصی را برای سرمایه‌گذاری در نوآوری‌های انرژی، گرد هم آورد.

غول نفتی توتال هم برای ورود به عرصه BEC و برای اعلام جایگاه و نقش خود در این زمینه و همکاری با شرکای BEC به دنبال توسعه و گسترش انرژی‌های نوظهور است. توتال به تازگی به BEC پیوسته است.

بر همین اساس، پاتریک پویان، مدیر اجرایی توتال گفته است: هدف توتال تامین انرژی قابل دستیابی، قابل اعتماد و پاک برای مشتریان خود است. نوآوری در زمینه تغییرات اقلیم بازارهای جهانی جدیدی را به روی می‌گشاید و فرصت‌های جدید برای نوآوری فراهم می‌آورد.

پویان تاکید می‌کند که تکنولوژی‌های جدیدی در عرصه گاز، انرژی‌های تجدیدپذیر، بهره‌وری انرژی، انرژی‌های هوشمند و جذب و ذخیره‌سازی کربن ظهور کرده‌اند. و توتال قصد دارد با همکاری با دیگر کشورها نقش خود را در این عرصه به خوبی ایفا کند.

برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن