افزایش قیمت سوخت قطعی نیست

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس، گفت: افزایش قیمت سوخت جدی و قطعی نیست؛ اما ممکن است تورم موجود بر هر مسئله‌ای اثرگذار باشد.

حمید گرمابی درخصوص حذف یارانه دهک‌های بالای جامعه، اظهار داشت: این اقدام یک کار مفید است و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و دولت موافق اجرای این مسئله هستند، یارانه اندکی که به خانوارهای دهک‌های بالا جامعه پرداخت می‌شود در هزینه‌ها و درآمد آنها محسوب نمی‌شود.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه قطع کردن یارانه دهک‌های بالای جامعه برای آنها ایجاد مشکل نمی‌کند، گفت: با جمع شدن یارانه دهک‌های بالای جامعه و ورود آن به‌عنوان سرمایه در بخش تولید می‌تواند اثرات بسیار خوبی داشته باشد.

نماینده مردم نیشابور و فیروزه در مجلس شورای اسلامی، اضافه کرد: افراد با درآمد بالای جامعه نیز با حذف یارانه و صرف آن در مسیر تولید و اشتغال مخالفتی ندارند.

وی در خصوص اینکه تغییر نام سازمان هدفمندی یارانه‌ها ممکن است برای دهک‌های پایین جامعه ایجاد نگرانی کند، اظهار داشت: نگرانی‌های اقشار متوسط و پایین جامعه موردی ندارد و قطعا دولت مراقب شرایط آنها است و مشکلی برای این افراد به‌وجود نمی‌آید.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: جدا کردن دهک‌های موجود در جامعه با وجود امکانات و اطلاعاتی فعلی مشکل نیست و موردی برای نگرانی دهک‌های میانی و پایینی جامعه وجود ندارد.

وی همچنین در پایان در خصوص احتمال افزایش قیمت سوخت، اظهار داشت: این مسئله جدی و قطعی نیست اما ممکن است تورم موجود بر هر مسئله‌ای اثرگذار باشد، دولت تلاش می‌کند افزایش قیمت‌ها را در ابتدای سال نداشته باشد زیرا بار تورم نمی‌رود.

برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن