نگاه متفاوت مهندسان به V94.2 دعوت از اعضا برای حضور در نشست مجمع اصنا

امروز هفتمین همایش کاربران واحدهای گازی و سیکل ترکیبی V94.2 آغاز به کار کرد؛ گردهمایی‌ای با حضور کارشناسان و مدیران این واحدها که 42 درصد از پتانسیل تولید برق کشور را به خود اختصاص داده‌اند.

به گزارش خبرنگار نیروی «انرژی امروز»، حدود ۲۰۰ واحد گازی V94.2 در کشور وجود دارد که ۴۲ درصد ظرفیت نامی کشور را به خود اختصاص دادند و ایران در زمینه تولید این واحدهای نیروگاهی از توانمندی بالایی برخوردار شده است.

شریفی، رییس همایش، در مراسم افتتاحیه، گفت: در این دوره ۷۰ مقاله دریافت شده،  نرخ دریافت سوالات نسبت به هفت دوره قبل کاهش یافته اما نوع سوالات متفاوت شده که خبر خوبی است.

اعضای اصنا دهم بهمن به جلسه مجمع بیایند

همچنین مهریان، دبیر انجمن صنفی کارفرمایی نیروگاه های کشور با اشاره به لزوم نقش آفرینی وزارت نیرو برای هم افزایی بیشتر، در مراسم افتتاحیه گفت: در روز دهم بهمن ماه جلسه مجمع عمومی است و تقاضا دارم اعضا برای تغییر هیات مدیره در جلسه حضور پیدا کنند. 

مهریان با تاکید بر لزوم بین المللی شدن همایش کاربران واحدهای گازی و سیکل ترکیبی V94.2 با توجه به توانمند بودن ایران در این حوزه، تصریح کرد: از دوستان صنعت برق تقاضا داریم در کمیته های تخصصی اصنا حضور پیدا کنند.

برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن