توزیع دوبرابری سوخت در جایگاه‌های تهران

سخنگوی شرکت ملی پالایش و پخش فراورده‌های نفتی ضمن اعلام شرایط عادی در جایگاه‌های سوخت، تصریح کرد: از زمان وقوع زلزله تاکنون توزیع سوخت در تهران دوبرابر شرایط عادی بوده است.

زیبا اسماعیلی گفت: توزیع بنزین در جایگاه‌های سوخت تهران از زمان وقوع زلزله تا ساعت ۶ صبح امروز بالغ بر ۱۰ میلیون لیتر بوده که دوبرابر میزان مصرف در روزهای عادی است.

وی ادامه داد: به‌دلیل افزایش مراجعه مردم به جایگاه‌های سوخت و رشد قابل توجه تقاضا، سوخت‌رسانی به جایگاه‌ها توسط نفت‌کش‌ها افزایش یافت و باوجود افزایش دوبرابری مصرف بنزین در تهران، در حال حاضر هیچ کمبودی از لحاظ تامین سوخت جایگاه‌ها و مردم وجود ندارد.

سخنگوی شرکت ملی پالایش و پخش فراورده‌های نفتی ادامه داد: درحال حاضر جایگاه‌های سوخت در استان‌های تهران و البرز در شرایط طبیعی مشغول به کار بوده و مشکلی ازلحاظ تامین سوخت خودروها وجود ندارد.

گفتنی است، در پی وقوع زلزله دیشب استان‌های تهران و البرز مردم برای تامین سوخت به جایگاه های سوخت هجوم بردند که در گی آن، شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد درپی وقوع زلزله ۵ ۲ ریشتری دراستان تهران همه تاسیسات و جایگاهای عرضه سوخت سالم هستند.

 در قسمت دیگر این اطلاعیه آمده بود: مردم نگرانی از بابت تامین سوخت نداشته باشند و بنزین به میزان بیشتری به جایگاه‌ها ارسال شده است.

طبق گزارش‌های مردمی، بنزین برخی جایگاه‌ها تمام شد و مردم در صف انتظار برای رسیدن سوخت ماندند.

بر اساس این گزارش، مردم می‌توانند مشکلات و تخلفات پیش آمده در توزیع سوخت رسانی را از طریق شماره ٠٩۶٢٧اطلاع‌رسانی کنند.

برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن