نشست تعیین کننده درباره برندینگ

نشست تبیین سیاست‌های راهبردی طرح ایجاد شرکت‌های زنجیره‌ای توزیع فراورده‌های نفتی (برندینگ) هم اکنون در شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی در حال برگزاری است.

به گزارش «انرژی امروز»، در نشست تبیین سیاست‌های راهبردی طرح ایجاد شرکت‌های زنجیره‌ای توزیع فراورده‌های نفتی (برندینگ) عباس کاظمی، مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش، منصور ریاحی، مدیرعامل شرکت ملی پخش و سایر مدیران این شرکت ها و همچنین مدیران مناطق شرکت ملی پخش، حضور دارند و قرار است تا بعد از ظهر تمام مسائل، جوانب، جذابیت‌ها و چالش های طرح«برند» را مطرح و بررسی کنند.

برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن