تخصیص تسهیلات بازسازی 2000 واحد مسکونی کوهبنان

نماینده مردم شهرستان های زرند و کوهبنان‌و رییس مجمع نمایندگان استان کرمان در مجلس شورای اسلامی‌ گفت: به دنبال برگزاری جلسه هیات دولت مصوب شد که به ۲ هزار واحد مسکونی در شهرستان کوهبنان تسهیلات بازسازی تخصیص یابد.

 حسین امیری خامکانی‌ گفت: بدنبال سفر محمدباقر نوبخت معاون رییس جمهوری به شهرستان کوهبنان و بررسی خرابی های زلزله این‌ منطقه در ستاد بحران استان با حضور وی در کوتاهترین زمان ممکن هیات دولت در روز یکشنبه ۳ دی ماه تشکیل جلسه داد که در طی این‌جلسه تسهیلات ۳۰ میلیون تومانی‌برای بازسازی منازل روستایی و تسهیلات ۴۰ میلیون تومانی برای بازسازی منازل شهری تخصیص یافت.

 وی افزود: برای تسهیلات ۳۰ میلیون تومانی ۵ میلیون تومان و برای تسهیلات ۴۰ میلیون تومانی ۶ میلیون تومان کمک بلاعوض تخصیص یافته است.

 امیری خامکانی تصریح کرد: همچنین به دنبال جذب تسهیلات برای مقاوم‌سازی و ایمن کردن منازلی که مورد تایید برای بازسازی قرار نمیگرند هم درشهرستان کوهبنان‌ و هم‌ در شهرستان‌ زرند هستیم‌که امیدواریم بتوانیم‌به نتیجه برسیم.

 نماینده مردم‌ زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی‌ تصریح کرد: در پی تسهیلاتی که برای بازسازی منازل در اثر زلزله و سیل سال گذشته به شهرستان زرند اختصاص یافته بود مقرر‌ شد که این تسهیلات افزایش پیدا کند.

وی ادامه داد: در همین راستا تسهیلات ۲۰میلیون تومانی به ۳۰ میلیون تومان و تسهیلات ۳۰ میلیون تومانی به ۴۰ میلیون تومان افزایش یافت.

برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن