کیفیت محصولات بهتر شده است، اما فضای نمایشگاه خیر

تاکایدی در خصوص کیفیت محصولات ایرانی گفت: این محصولات ایرانی موجب بالا رفتن سرعت کار می شوند اما اگر محصولی کیفیت لازم را نداشته باشد، هزینه های ما را بالا می برد و هزینه بالا رفتن یعنی، هزینه تمام شده حفر یک حلقه چاه بالا می رود و این امر خود به خود در هزینه بهره برداری یک متر مکعب گاز یا یک بشکه نفت تاثیر می گذارد.

محمدرضا تاکایدی، قائم مقام مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران، در حاشیه پانزدهمین نمایشگاه تخصصی ساخت تجهیزات صنعت حفاری در گفتگو با خبرنگار اعزامی نفت و گاز «انرژی امروز» در خصوص این نمایشگاه گفت: نمایشگاه امسال نسبت به سال های گذشته از وضعیت بهتری برخوردار است و با توجه به تجربیات کسب شده در این پانزده دوره، کیفیت نسبت به سال های قبل بهتر شده است.

وی با بیان اینکه «فضای نمایشگاه یکی از اشکالاتی است که وجود دارد»، خاطر نشان کرد: امیدواریم تدابیری برای محل برگزاری نمایشگاه نیز برای سال های آینده مد نظر قرار گیرد.

تاکایدی،فاصله کوتاه برگزاری نمایشگاه نفت تخصصی تجهیزات ساخت داخل نفت خوزستان با این نمایشگاه را یکی دیگر از مواردی عنوان کرد که موجب مشکلاتی برای سازندگان و غرفه داران است و گفت: باید این نزدیکی نمایشگاه ها مد نظر قرار گیرد و این دو نمایشگاه در هم ادغام شوند.

قائم مقام مدیرعامل شرکت ملی حفاری در خصوص حضور شرکت های سازنده گفت: کیفیت محصولات تولیدی شرکت های سازنده نسبت به سال های گذشته بهتر شده است. امیدواریم در کنار تعداد شرکت کنندگان و محصولات، کیفیت کلی کار در نمایشگاه بالا رود.

وی با اشاره به ارزش کیفیت درمقابل کمیت خاطر نشان کرد، تعداد محصولی به تنهایی بالا رفتن، کافی نیست، بلکه ابتدا باید کیفیت محصولات خوب باشد و بعد روی تعداد آن هزینه کنیم.

تاکایدی با اشاره به ساخت محصولات ایرانی از سوی صنعتگران خاطر نشان کرد، این محصولات ایرانی موجب بالا رفتن سرعت کار می شوند اما اگر محصولی کیفیت لازم را نداشته باشد، هزینه های ما را بالا می برد و هزینه بالا رفتن یعنی، هزینه تمام شده حفر یک حلقه چاه بالا می رود و این امر خود به خود در هزینه بهره برداری یک متر مکعب گاز یا یک بشکه نفت تاثیر می گذارد. امیدواریم با تولید محصولات باکیفیت، هزینه های حفاری و در نتیجه تولید را کاهش دهیم.

قائم مقام وزیر نفت در خصوص سپردن برگرازی نمایشگاه به بخش خصوصی نیز گفت: این ایده و نظر خوبی است. با سپردن برگزاری نمایشگاه به بخش خصوصی، همراه با ایده های نو و جدیدی همراه خواهد بود و بتوانند با ایده های خود، شرکت های داخلی و خارجی بیشتری را برای نمایشگاه جذب کنند.

وی با بیان اینکه با این واگذاری، سیستم خصوصی بهتر می تواند عمل کند و مسائل قانونی که ما داریم را ندارد، گفت: ما هم به عنوان شرکت کننده و یکی از اسپانسرها در این نمایشگاه حضور پیدا کنیم.

برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن