برد چند پیمانکار داخلی در مناقصات توتال

رییس فراکسیون نفت و نیرو مجلس، گفت: براساس اظهارات زنگنه توتال در حال انجام تعهدات خود است و حتی چند مناقصه بخشی انجام داده که پیمانکاران داخلی در این مناقصات برنده شده اند.

علی کاظمی باباحیدری با اشاره به نشست شب گذشته فراکسیون نفت و نیرو با وزیر نفت، گفت: در این نشست وزیر نفت گزارش های مختلفی درباره شرایط تولید، صادرات نفت و فرآوری محصولات نفتی ارائه داد و شرایط و میزان تحقق اسناد بالادستی و سیاست های ابلاغی مقام معظم رهبری مورد بررسی قرار گرفت.

رییس فراکسیون نفت و نیروی مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه نمایندگان در این نشست سوالاتی درباره قراردادهایی که منعقد شده و میزان پیشرفت این قراردادها مطرح کردند، افزود: براساس اظهارات زنگنه توتال در حال انجام تعهدات خود است و حتی چند مناقصه بخشی انجام داده که پیمانکارهای خوب داخلی در این مناقصات برنده شده اند و پیمانکاران آنها شرکت های خوب داخلی هستند.

حدود 2 میلیون و 250 هزار بشکه نفت روزانه در ایران تولید می شود

 وی با اشاره به اینکه نقطه نظرات نمایندگان و اینکه چه کمک هایی می توانند انجام دهند به خوبی در این جلسه ارائه شد، ادامه داد: خواسته وزیر نفت این بود که مجلس حمایت های لازم را از وزارت نفت داشته باشد تا این وزارتخانه بتواند در ادامه مناقصات میادین نفتی را با حضور شرکت های بزرگ داخلی و همچنین شرکت های بزرگ خارجی برگزار کند و از پتانسیل تکنولوژی داخلی و خارجی استفاده کند.

نماینده مردم اردل و فارسان در مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: باید به مناقصات و قراردادها سرعت بخشیده شود تا بتوانیم سهم خود را از میادین مشترک به دست آورده و همچنین باید با استفاده از تمام توان داخلی و سرمایه گذاران خارجی سهم خود را از میدان گازی قطر به دست آوریم.

رییس فراکسیون نفت و نیروی مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: در حال حاضر حدود 2 میلیون و 250 هزار بشکه نفت روزانه در کشور تولید می شود، در حالی که عراق حدود 4 میلیون و 800 هزار بشکه و عربستان حدود 10 میلیون بشکه تولید می کند.

برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن