ظرفیت تولید نفت آمریکا 10 میلیون بشکه در روز است

داده‌های منتشر شده ماه اکتبر آژانس اطلاعات انرژی ایالات متحده EIA، نشان می‌دهد که پیش‌بین‌های اخیر ریستاد انرژی در مورد تولید نفت ایالات متحده درست است و تولید نفت این کشور در انتهای سال 2017 به 10 میلیون بشکه در روز می‌رسد.

به گزارش خبرنگار بین‌الملل «انرژی امروز» تولید ساحلی ایالات متحده در ماه اکتبر تحت تاثیر اثرات طوفان نِت در فراساحلیِ خلیج مکزیک بوده که 250 هزار بشکه در روز کمتر از ظرفیت ماهانه آن بوده است.

در حال حاضر داده‌های جدید نشان می‌دهد که تولید این کشور 330 هزار بشکه در روز بیشتر از پیش‌بین‌های دولت بوده و ریستاد انرژی انتظار دارد که EIA در ماه دسامبر پیش‌بین‌های خود را بالا ببرد.

این شرکت می‌گوید که سطح تولید نفت ایالات متحده قادر خواهد بود که در عرض یک سال از تولید نفت ایالات متحده و روسیه عبور کند.

واردات نفت ایالات متحده همزمان با افزایش صادرات نفت این کشور کاهش یافته است. کسری تجاری نفت ایالات متحده به ندرت 2.5 میلیون بشکه شد. این کسری از نقطه اوج 12.5 میلیون بشکه در روز 2007 خود به شدت کاهش یافت.

در حال حاضر وست تگزاس اینترمدیت 6 دلار از برنت عقب است و پالایشگاه‌های ایالات متحده هم با حداکثر توان خود ر حال کار هستند. در نتیجه شکاف تجاری نفت ایالات متحده در حال کاهش است و تولید نفت این کشور به 10 میلیون بشکه در روز نزدیک می‌شود.

برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن