آغاز احداث دو طرح دایم پست 132.33 کیلوولت در ایذه خوزستان

در جریان سفر دو روزه معاون وزیر نیرو در امور برق و انرژی به خوزستان احداث دو طرح دایم پست 132.33 کیلوولت میانگران ایذه و آنزان (ایذه 3) به ظرفیت 100 مگاولت آمپر و با اعتبار 690 میلیارد ریال آغاز شد.

به گزارش انرژی امروز، این دو طرح شامل احداث پست 132.32 کیلوولت میانگران ایذه با اعتبار 220 میلیارد ریال و پست 132.32 کیلوولت آنزان (ایذه 3) با اعتبار 470 میلیارد ریال از محل اعتبارات شرکت برق منطقه‌ای خوزستان است.

همزمان با شروع عملیات ساخت این دو پست، احداث 60 کیلومتر خط 132 کیلوولت دو مداره تک سیمه با استفاده از سیم دریک و نصب 100 دستگاه دکل فلزی مشبک در آنزان و نیز احداث 20 کیلومتر خط 132 کیلو ولت دو مداره تک سیمه با استفاده از سیم دریک و نصب 100 دستگاه دکل فلزی مشبک در میانگران نیز آغاز شد.

هدف از اجرای پروژه پست میانگران ایذه کاهش تلفات انتقال انرژی، افزایش ظرفیت و ضریب اطمینان شبکه، بهبود ولتاژ، پایداری شبکه فوق توزیع و کاهش خاموشی ها و کاهش بارگیری از پست های انتقال مجاور و زمان بهره برداری از آن سال 98 بیان شده است.

هدف از اجرای پروژه پست آنزان نیز که همزمان با پست ایذه به بهره‌برداری خواهد رسید، تامین انرژی مشترکان جدید خانگی، صنعتی، کشاورزی و تجاری، ایجاد زیرساخت لازم برای توسعه اقتصادی و اجتماعی در جهت پایداری و تقویت شبکه برق ناحیه مارون و کاهش محدودیت در شبکه فوق توزیع است.

برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن