دانش‌محوری و کیفی‌سازی خدمات؛ دو مأموریت اصلی ماست

مدیرعامل شرکت گاز استان مازندران با بیان اینکه پاسخگو بودن و مشتری‌مداری دو ویژگی اصلی ارتقای فرهنگ سازمان های خدمات رسان است، اظهار داشت: دانش محوری، توسعه محوری و کیفی سازی خدمات در دستور کار این سازمان قرار دارد.

به گزارش انرژی امروز، جعفر احمدپور در نشست ارتباط دوسویه با کارکنان اداره گاز شهرستان بهشهر، نقش های استراتژیکی را فرهنگ سازمانی و نهادینه کردن تفکر استراتژیک اندیشی عنوان کرد و افزود: همدلی و صمیمیت بیشتر کارکنان موجب تحقق هر چه بهتر اهداف سازمان می شود، از این رو همه باید با حفظ انسجام و وحدت روزافزون، در جهت شکوفایی اهداف بلند سازمان گام برداریم.

وی پاسخگو بودن و مشتری مداری را دو ویژگی اصلی ارتقای فرهنگ شرکت گاز استان عنوان کرد و افزود: همه کارکنان بایستی به این دو امر مهم اهتمام داشته باشند.

احمدپور، خدمت رسانی مطلوب و شایسته به مردم را از اولویت های این شرکت برشمرد و گفت: کیفی سازی خدمات مستلزم بهره گیری از تجارب کیفی نیروی انسانی کارآزموده و دانش آموخته است .

وی کیفی سازی خدمات را مستلزم بهره گیری از تجارب کارکنان متخصص و متعهد خواند و تصریح کرد: نیروی انسانی کارآزموده و دانش آموخته، تعالی سازمان را به‌دنبال خواهد داشت.

مدیرعامل شرکت گاز استان مازندران خاطرنشان کرد: با اتمام تدریجی گازرسانی به مناطق روستایی و پوشش صددرصدی مناطق شهری استان، کیفی سازی خدمات به مشترکان گاز در دستور کار فعالیت شرکت قرار دارد.

وی در ادامه اظهار داشت: تکریم ارباب رجوع از اهمیت ویژه ای برخوردار است و کارکنان بایستی در برخورد با ارباب رجوع دارای سعه صدر بوده و با برخورد مناسب و تسریع در انجام درخواست های مشترکین، سعی کنند میزان رضایت مشترکین را ارتقاء بخشند .

جعفرپور در بخش دیگری از سخنان خود گفت: توسعه گازرسانی در استان مازندران با وصول درآمدهای شرکت میسر خواهد بود و پیگیری مطالبات از وظایف اصلی کارکنان ادارات گازرسانی است.

مدیرعامل شرکت گاز استان مازندران به آمادگی کارکنان برای رویارویی با فصول سرد سال اشاره کرد و گفت: آمادگی برای سپری کردن زمستان و تامین پایدار جریان گاز از اصلی ترین وظایف بهره برداری است و در این خصوص بایستی آمادگی کامل برای مقابله با شرایط سرد زمستان و مواقع حساس وجود داشته باشد.

وی در ادامه، ضمن بازدید از ادارات گاز گلوگاه و خلیل شهر از نزدیک با کارکنان و نظرات مطرح شده از سوی آنها آشنا شد.

برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن