مدیریت کیفیت، ارتقاء کیفیت را به همراه دارد

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران گفت: حرکت در مسیر تعالی و کسب موفقیت پایدار و مدیریت هوشمندانه سرمایه‌های مادی و معنوی از مهم‌ترین تصمیمات استراتژیک مدیران ارشد سازمان‌ها محسوب می‌شود.

به گزارش انرژی امروز، بیست و ششمین جلسه بازنگری مدیریت در راستای حصول اطمینان از تداوم تناسب کفایت، اثربخشی و بهبود سیستم های مدیریتی QHSE-MS در سالن جلسات شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران برگزار شد.

مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران در جمع مدیران، رؤسا و سرپرستان این شرکت با بیان اینکه، امروزه حرکت در مسیر تعالی و کسب موفقیت پایدار و مدیریت هوشمندانه سرمایه‌های مادی و معنوی از مهم‌ترین تصمیمات استراتژیک مدیران ارشد سازمان‌ها محسوب می‌شود، اظهار کرد: استقرار، حفظ، نگهداری و ارتقاء سیستم‌های یکپارچه مدیریت مشتمل بر مدیریت کیفیت، مدیریت زیست محیطی و مدیریت ایمنی و بهداشت حرفه‌ای(QHSE-MS) به عنوان یک استراتژی در راستای افزایش کیفیت و کمیت محصولات و ارائه خدمات اتخاذ شده‌ که با نگاه علمی به عنوان یک ضرورت برای کسب موفقیت پایدار محسوب می‌شود.

صیدالی تصریح کرد: ذکر این نکته ضروری است که استقرار، اجرا، نگهداری و ارتقاء این سیستم ها سازمان را در دستیابی به رضایت‌مندی  مشتریان، آسایش خاطر کارکنان و خانواده‌های آنها ، مسوولیت‌های اجتماعی سازمان و ارتقاء  بهره وری کمک و یاری می‌نماید.

وی بیان کرد: در  این جلسه نتایج و دستاورد‌های سیستم‌های استقرار یافته مورد بررسی قرار گرفت و نقاط قوت و ضعف شناسایی و تصمیمات مدیریتی مناسب به منظور بهبود مداوم عملکرد  در راستای دستیابی به اهداف استراتژیک سازمان اتخاذ گردید.

به گزارش روابط عمومی، شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران یکی از شرکت‌های مهم زیر مجموعه شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب است؛   قرار گرفتن تأسیسات این شرکت در چهار استان کهگیلویه و بویر احمد ، خوزستان ، بوشهر و فارس از ویژگی های این شرکت است که در کنار قرار گرفتن تلمبه خانه عظیم گوره و چندراهه نفت خام صادراتی کشور در حوزه عملیات این شرکت گچساران را به قلب صادرات نفت خام کشور تبدیل کرده است.

برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن