یک احمدی‌نژادی در ملی حفاری؟!

یک سایت محلی خوزستان با اشاره به اخبار منتشر شده درباره انتصاب مدیر جدید روابط عمومی شرکت ملی حفاری نوشت: شایعه انتصابی که شاید برای تخریب مهندس سپهرسپهری منتشر شده است؟!

به گزارش انرژی امروز، سایت خبری اهوازنت نوشت: بعد از آمدن مهندس سپهر سپهری، تغییرات عمده ای در شرکت ملی حفاری ایران در حال انجام بود که ماجرای چاه١۴٧ رگ سفید نوار تغییرات در حفاری را موقتا پاره کرد؛ ولی دوباره و ظرف چند روز اخیر موج تغییرات در شرکت ملی حفاری شدت گرفته است.

این سایت خبری افزود: اما آنچه موجب شگفتی رسانه های حامیان دولت در خوزستان گردیده؛ شایعه انتصاب یکی از نیروهای احمدی نژادی ظرف روزهای آینده به ریاست روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران خواهد بود. آن هم در شرایطی که خود محمود احمدی نژاد این روزها به تقابل با نظام و ایجاد حاشیه های فراوان برای مسئولان ارشد نظام جمهوری اسلامی ایران پرداخته است.

در ادامه این مطلب آمده: مهندس سپهر سپهری که خود توسط مهندس زنگنه وزیر نفت به شرکت حفاری آمد و انتصابش و جانشینی اش به جای حیدر بهمنی موجب هجمه های  فراوان به وزیر نفت و خود مهندس سپهری در خوزستان گردید که رسانه های حامی  دولت با اقتدار کامل از مهندس سپهری جوان و باانگیزه حمایت و دفاع کردند؛ حال اگر اینگونه انتصابی در حفاری رخ بدهد، آن هم انتصاب کسی که اگرچه در حفاری نبود؛ اما جزء حامیان پروپاقرص حیدربهمنی بود!

اهوازنت می نویسد: مسلما تمام حامیان حال حاضر مهندس سپهری و شرکت حفاری با این انتصاب، رویگردان شده و  چالش های شدید فراوانی را شرکت حفاری تجربه خواهد کرد.

بنابراین گزارش، رسانه های حامی دولت در خوزستان بی صبرانه منتظر صحت و سقم این انتصاب هستند تا مشخص شود که سپهری  هم در همین ابتدای راه به تقابل با نیروهای حامی دولت آمده است؟! یا قدر حمایت ها و پشتیبانی های بی بدیل حامیان واقعی خود در رسانه و در مقابل هجمه های سنگین چندماهه اخیر را خواهد دانست و در خط دولت و وزیر نفت حرکت خواهد کرد.

برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن