خدمات ۱۲ میلیارد ریالی صنعت نفت به شهرستان جم

رئیس منطقه عملیاتی نار و کنگان گفت: برای اجرای تعهد مسئولیت‌های اجتماعی شرکت بهره برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی بیش از ۱۲میلیارد ریال خدمات به دستگاه‌های اجرایی شهرستان جم ارائه شد.

به گزارش  انرژی امروز، مصطفی پالیزیان اظهار کرد: این هزینه‌ها با هدف تعهد به مسئولیت‌های اجتماعی و کمک به توسعه مناطق همجوار با تاسیسات مناطق عملیاتی در یک سال گذشته در حوزه‌های راه‌سازی، آب‌رسانی، واگذاری منازل مسکونی، تامین غذا و تامین آب آشامیدنی عشایر منطقه انجام شده است.

وی تصریح کرد: این خدمات شامل ۲ میلیارد و ۶۵۰ میلیون ریال در حوزه راه‌سازی و تسطیح اراضی، ۴ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال در حوزه آب‌رسانی و تامین آب مصرفی روستاها و عشایر، ۲ میلیارد و ۱۸۰ میلیون ریال هزینه مواد غذایی و ۲ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال هزینه واگذاری منازل مسکونی به ادارات دولتی و مقام‌های محلی بوده است.

پالیزیان، با اشاره به تولید روزانه بیش از ۷۰ میلیون متر مکعب گاز در منطقه عملیاتی نار و کنگان گفت: کمک به عمران مناطق نفتخیز همیشه در دستور کار مجموعه ما بوده است و برای اجرای پروژه‌های عمرانی از  هیچ گونه کمکی در چارچوب قانون، دریغ نمی‌کنیم.

برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن