به خاطر رابطه با چین بر سانحه سانچی سرپوش نگذارید

عضو هیات رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: علل حادثه نفتکش سانچی باید به دور از حواشی سیاسی و از طریق تیم کارشناسی بررسی شود لذا کارشناسان باید از تحلیل های بدون پشتوانه خودداری کنند.

محمد ابراهیم رضایی با اشاره به اینکه «حواشی بسیاری پیرامون حادثه نفتکش سانچی رخ داده است»، گفت: به عبارتی استنباط های غیرکارشناسی صورت گرفته و در رسانه ها منتشر می شود لذا باید علل وقوع این حادثه به دور از حواشی سیاسی بررسی شود.

نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی اظهارکرد: تا زمانی که گزارش کارشناسی فنی و دقیق حاصل نشود، هر فردی از ظن خود اقدام به ابراز نظر می کند که این مهم امری ناپسند است.

وی ادامه داد: کارشناسان باید از تحلیل های بدون پشتوانه خودداری کنند و نباید تحت تاثیر القائات قرار بگیرند.

این نماینده مردم در مجلس دهم با اشاره به اینکه «جمهوری اسلامی ایران ارتباطات خوبی با کشور چین دارد»، تصریح کرد: بر این اساس اگر تیم فنی و کارشناسی نتایجی بدست آورد که بیانگر کاهلی چینی ها در مواجه با امدادرسانی به نفتکش سانچی بود، می توان اعتراض کرد و مطالبه استحقاقی افراد و شهروندان را بدون ملاحظه داشت.

عضو هیات رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: به عبارتی هرچقدر هم که روابط کشورمان با چین استراتژیک و خوب باشد، نمی تواند عاملی برای سرپوشی گذاشتن برای پیگیری این امر باشد.

برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن