زمزمه گرانی بنزین در صحن علنی

نماینده مردم فومن و شفت در مجلس خواستار پیش‌بینی تمهیداتی از سوی وزارتخانه‌های جهاد کشاورزی و نیرو برای سال زراعی کم آب پیش‌رو شد.

به گزارش انرژی امروز، محمدمهدی افتخاری در نشست علنی امروز (چهارشنبه، 4 بهمن ماه) مجلس شورای اسلامی، در تذکر شفاهی به وزرای جهاد کشاورزی و نیرو گفت: در استان گیلان حدود 8 هزار و 500 هکتار آبندان وجود دارد که به طور متوسط هر سال 300 هکتار لایروبی و بازسازی می‌شود.

نماینده مردم فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: بنا به گفته کارشناسان و مسئولان اجرای سال زراعی کم آبی را در پیش داریم لذا باید تمهیداتی پیش‌بینی شود که در انجام این کار تسریع صورت گیرد.

وی همچنین ادامه داد: زمزمه‌هایی شنیده می‌شود که در صحن علنی برای افزایش حامل‌های انرژی خصوصا بنزین برنامه‌ریزی شده از این رو نباید اجازه دهیم تصمیمی برخلاف نظر مردم اتخاذ شود.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی در تذکر به وزیر راه و شهرسازی گفت: برخی مسئولان محلی برای اجرای عملیات تقاطع غیرهمسطح فومن همکاری نمی‌کنند که نیاز به دستور پیگیری ویژه دارم.

نماینده مردم فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی خطاب به رئیس جمهور خاطر نشان کرد: برای رفع مشکل سد لاسک در شهرستان شفت نیز باید تدبیر ویژه‌ای صورت گیرد.

برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن