بهره‌برداری از 380 میلیارد ریال پروژه برقی

همزمان با ورود به چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی، 72 پروژه برق‌رسانی در استان خراسان شمالی به بهره‌برداری خواهد رسید.

به‌گزارش انرژی امروز، مدیرعامل شرکت توزیع برق خراسان شمالی از افتتاح 72 پروژه برق رسانی در این دهه خبر داد و گفت: این پروژه‌ها در تمامی شهرستان‌های استان و با اعتباری بالغ بر 387 میلیارد ریال به بهره‌برداری خواهد رسید.

علیرضا صبوری اظهار داشت: در روزهای دهه فجر، 8 پروژه در بجنورد، 9 پروژه در اسفراین، 14 پروژه در شیروان، 6 پروژه در مانه و سملقان، 8 پروژه در فاروج، 10 پروژه در راز و جرگلان و 17 پروژه نیز در شهرستان‌های گرمه و جاجرم به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی ترمیم، اصلاح و تبدیل شبکه، تامین برق متقاضیان شهری و روستایی جدید، احداث شبکه های فشار ضعیف و فشار متوسط جدید و نصب ترانس، اصلاح و تقویت سامانه روشنایی معابر، بهره‌برداری از ساختمان شعبه‌های جدید برق در چند شهرستان، توسعه اتوماسیون شبکه، احداث خطوط اصلی چاه های کشاورزی، اجرای طرح فهام و تامین برق واحدهای مسکن مهر آماده تحویل را از جمله پروژه‌های قابل بهره‌برداری در ایام دهه فجر برشمرد.

وی خاطرنشان کرد: اعتبار اجرای این پروژه‌ها از محل منابع ملی، منابع استانی، منابع داخلی، سفر ریاست جمهوری و سفر مقام معظم رهبری به استان تامین شده است.

برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن