ماشین های مانده در برف سوخت رسانی شدند

شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه قم با همت مضاعف کارکنان به زائرین و مسافرینی که در مسیر های تردد خروجی و ورودی استان در کولاک و سرما بعلت مسدود شدن راه متوقف شده بودندخدمت رسانی و امدادرسانی انجام داد.

به گزارش انرژی امروز، همزمان با نزول رحمت الهی و بارش شدید برف در استان قم و حومه آن، کارکنان این شرکت بعد از برنامه ریزی و پیش بینی های لازم، به زائرین و مسافرین که در جاده های منتهی به استان متوقف شده بودند امدادرسانی و سوخترسانی انجام دادند.

بر اساس این گزارش، با توجه به محور مواصلاتی بودن استان قم و تردد زیاد خودروهای سنگین و سبک در جاده های مربوطه، در واپسین ساعات کاری، جلسه ای در خصوص ضرورت و فوریت خدمت رسانی به شهروندان و مسافرینی که بعلت کولاک و برف سنگین در مسیر مانده بودند برگزار شد.

در این جلسه، پس از برنامه ریزی های لازم و تأکید مدیریت منطقه در خصوص تأمین فوری و مستمر سوخت جایگاه های استان، ضرورت سوخترسانی به خودروهای در راه مانده اعلام و نمایندگانی از واحدهای عملیاتی، مسئول تأمین سوخت این شهروندان شدند.

در این راستا خودروهای با ظروف بیست لیتری اقدام به بارگیری و در چند اکیپ به سمت مسیرهای مشخص شده حرکت کرده تا در اسرع وقت سوخت مورد نیاز خودروهای مسافرین و زائرین عزیز را تأمین کند.

شایان ذکر است، تمهیدات لازم در خصوص تأمین سوخت گرمایشی خانوارهای نفت سوز نیز طبق برنامه ریزی های قبل انجام و به لطف خداوند هیچگونه مشکلی در این خصوص وجود ندارد .

لازم به ذکر است، طبق بازدید کارشناسان و مسئولین و همچنین استعلام صورتگرفته از کلیه جایگاه های استان اعم از مایع و CNG تمامی آنها با بیشترین توان عملیاتی در حال فعالیت و خدمت رسانی می باشند و شهروندان عزیز از لحاظ تأمین سوخت مورد نیاز خودروهای خود هیچگونه نگرانی نداشته باشند.

برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن