نفت سفید آذربایجان غربی تامین شد

مدیر منطقه ارومیه در پی برودت هوا و بارش برف در استان آذربایجان غربی از توزیع کالابرگ نفت سفید برای خانوارهای یک و دو نفره به مقدار ۲۰۰ لیتر و خانوارهای بیش از ۲ نفر به مقدار ۴۰۰ لیتر خبر داد.

به گزارش انرژی امروز، احمد مجرد با اعلام خبر فوق، گفت: بر طبق برنامه ریزی های انجام شده کالابرگ شماره ۳ به عنوان سهمیه فوق العاده نفت سفید برای مشترکین شهرهای ارومیه، اشنویه، سلماس، خوی، چایپاره، چالدران،شوط، پلدشت، ماکو و بازرگان اعلام و تا تاریخ ۲۴ اسفند سالجاری دارای اعتبار است.

وی افزود: خانوارهای یک و دو نفره به مقدار ۲۰۰ لیتر و خانوارهای بیش از ۲ نفر میتوانند با مراجعه تدریجی به فروشندگان شهری و روستایی به مقدار ۴۰۰ لیتر نفت سفید دریافت کنند.

مجرد خاطرنشان ساخت: شماره کالابرگ ۳۰ همچنان دارای اعتبار بوده و خانوارهای یک و دو نفره به مقدار ۴۰۰ لیتر، سه چهار نفره به مقدار ۶۰۰ لیتر، پنج نفر به بالا به مقدار ۸۰۰ لیتر تا پایان روز ۲۴ اسفند ۹۶ از نزدیکترین فروشندگی مواد نفتی سهمیه خود را دریافت کنند.

این مقام مسئول با بیان اینکه تا کنون بالغ بر ۲۴۷ میلیون لیتر نفت سفید در سطح منطقه ارومیه توزیع و ذخیره شده تصریح کرد: بالغ بر ۸۵ درصد سهمیه سوخت خانوارهای تحت پوشش منطقه ارومیه توزیع شده و براساس برنامه ریزی و اقدامات صورت گرفته در نیمه نخست سال همه مشترکین نقاط صعب العبور سهمیه کامل خود را دریافت کرده اند.

برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن