احتمال اخراج مهندس برجسته اوبر برای تفاهم با گوگل

این احتمال وجود دارد که شرکت اوبر یکی از مهندسان برجسته خود که واحد تولید خودروهای خودران این شرکت را مدیریت می‌کند، اخراج کند تا از تعقیب قضایی گوگل نجات یابد.

گوگل مدعی است آنتونی لواندوفسکی که قبلا در گوگل مشغول به کار بوده اسرار تولید خودروهای خودران را از این شرکت سرقت کرده و آنها را در اوبر برای تولید اتومبیل‌های خودران مورد استفاده قرار داده است.

گوگل قصد دارد با پیشبرد شکایت خود جریمه سنگینی را به اوبر تحمیل کند و این شرکت هم برای حل مشکل یاد شده و تبعیت از نظر دادگاه به دنبال اخراج آنتونی لواندوفسکی  است. وکیل ارشد اوبر با ارسال نامه‌ای برای این فرد به وی هشدار داده که اگر از مفاد شکایت قضایی طرح شده تبعیت نکند با اقدامات تندی مواجه خواهد شد که ممکن است منجر به از دست دادن شغل وی نیز بشود.

در این نامه تصریح شده، علیرغم انکه اوبر برای آزادی‌های شخصی احترام قائل است، اما حکم دادگاه این شرکت را مجبور به اخذ چنین تصمیمی می کند و فرد نامبرده باید از حکم مذکور تبعیت کند.

تا پیش از این اوبر آنتونی لواندوفسکی را مجبور به همکاری با دادگاه نکرده بود. اما انتشار نامه یاد شده نشان می دهد دادگاه حق را به گوگل داده و این مهندس واقعا اطلاعات محرمانه‌ای را از گوگل به اوبر منتقل کرده است.

برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن