افتتاح سامانه تلفن گویای برق باختر

سامانه تلفن گویای برق باختر برای ارتباط مستقیم مشترکان دیماندی با این شرکت افتتاح شد.

به‌گزارش انرژی امروز، مدیرعامل شرکت برق باختر در آیین بهره‌برداری از سامانه تلفن گویای شرکت برق منطقه‌ای باختر، گفت: شرکت برق منطقه ای باختر برای خدمات رسانی به 2 میلیون مشترک خود برنامه های مدونی را تدوین کرده است.

فرهاد شبیهی افزود: مصرف کنندگان بالای هفت مگاوات مستقیم با شرکت برق منطقه ای باختر در ارتباط هستند و برای جلب رضایت این مشترکین باید با به روزترین تجهیزات روز دنیا خدمات رسانی کرد.

وی با بیان اینکه سامانه تلفن گویای این واحد برای نخستین بار برای پیگیری و ثبت درخواست مشترکان راه اندازی شده، بیان کرد: راه اندازی این سامانه در راستای رسیدگی به مشکلات مشترکان راه اندازی شده و در صورت ثبت درخواست های مشترکان، کار رسیدگی در اسرع وقت انجام می پذیرد.

شبیهی اضافه کرد: ارتباط تنگاتنگ با جامعه هدف به خصوص سرمایه گذاران نیروگاه های خورشیدی و بادی، مدیریت مصرف و سنجش عرضه و تقاضا و دریافت انتقادات و پیشنهادات مشترکان از دیگر اهداف راه اندازی سامانه تلفن گویای مشترکان شرکت برق منطقه ای باختر است.

وی بیان کرد: با توجه به اینکه شرکت برق منطقه ای باختر سه استان مرکزی، همدان و لرستان را در بر می گیرد، استقرار سامانه تلفن گویا به صورت جداگانه در هریک از استان های لرستان و همدان نیز پیش بینی شده است.

شبیهی افزود: شهروندان می توانند در هر لحظه از شبانه‌روز با تلفن گویای شرکت برق منطقه‌ای باختر به شماره 08633402100 تماس حاصل کرده و درخواست ها، انتقادات و پیشنهادات خود را به مرکز اعلام کنند.

برق منطقه ای باختر علاوه بر استان مرکزی استان های همدان و لرستان را نیز زیر پوشش خدمات خود دارد.

برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن